Menu

Level 301

Editorial

  • Co se to tu stalo?
  • 3

Radar

  • Všichni jsou už v mexiku
  • 8
  • Star Dynasties
  • 12
  • Pathfinder: Wrath of the Righteous
  • 13
  • Radar
  • 15

Kalendář

  • Kalendář
  • 16

Reaktor

  • Jáma pekel: Jaký byl herní rok 2019?
  • 18
  • Datapoušť: O úzkosti, přebytku her a pár kapkách herního designu k tomu
  • 21
  • Wolfův revír: Opravdu nikdy nevyhynou?
  • 22
  • Za pět minut dvanáct: Hry za paušál
  • 23

Scéna

  • Rozhovor: Celia Hodentová: Za hry zábavnější
  • 24
  • Fenomén: Slovanské mýty a Zaklínač
  • 32
  • O kom se mluví: Doug Bowser
  • 38
  • Fenomén: Herní nostalgie s páčkami a tlačítky
  • 76
  • Fenomén: Společně znovu na gauči
  • 80
  • Fenomén: Země draka na herní scéně
  • 84
  • Fenomén: Global Game Jam Prague
  • 104

Téma

  • Jak jsme všichni naletěli
  • 40
  • Cvičme v rytme!
  • 60
  • Nová krev v hardcore akcích
  • 64
  • Zapomenuté hry v zajetí práva
  • 69
  • Polibky smrti
  • 73

Esej

  • Jak nemá vypadat remaster
  • 44

Recenze

  • Warcraft III: Reforged - 2/5
  • 47
  • Shenmue III - 2/5
  • 48
  • Phoenix Point - 4/5
  • 48
  • Two Point Hospital - 4/5
  • 49
  • Ashenforest - 3/5
  • 49
  • Ylands - 3/5
  • 50
  • Patapon 2 Remastered - 3/5
  • 50
  • Ministry of Broadcast - 3/5
  • 52
  • Mechwarrior 5: Mercenaries - 4/5
  • 52
  • Luigi´s Mansion 3 - 4/5
  • 53
  • Age of Empires II: Definitive Edition - 5/5
  • 53
  • Ring Fit Adventure - 5/5
  • 54
  • Hades - 5/5
  • 54
  • Football Manager 2020 - 4/5
  • 55
  • Commandos 2 - HD Remaster - 2/5
  • 55

Deskovky

  • Deskovky podle videoher
  • 56
  • God of War: Karetní hra
  • 59

Dílna

  • Česká scéna: Mobilní adventury z Česka
  • 88
  • Profil: Koen Deetman a Keoken Interactive
  • 92
  • Focus: Kvantita vítězí nad kvalitou
  • 94
  • Focus: V otevřených světech je dneska hezky
  • 96
  • Focus: Vzestup a pád flashovek
  • 100

Retro

  • Téma: Indiana Jones se vrací na Václavák
  • 108
  • Making of: World of Warcraft
  • 110
  • Snílci: Joyce Weisbeckerová: První žena videoher
  • 114
  • Osobní legendy: David Kaleta
  • 116
  • Rybkova nora: Konec těch velkých
  • 117
  • Retrosága: Mechwarrior
  • 118
  • Tenkrát poprvé: První hra od NASA
  • 122
  • Retronaut: Simcity 2000
  • 124

Tech

  • CES 2020
  • 126
  • Neomezené služby
  • 130

Dotazník

  • Kulturní dotazník
  • 132

Kultura

  • Jukebox
  • 133

Redakce

  • Jakého otravného prvku by se měly hry zbavit?
  • 134

CO SE TO TU STALO?

Jak už jsme avizovali v minulém úvodníku, LEVEL 301 je číslem změn. Vzali jsme to opravdu od podlahy a připravili novou strukturu časopisu, nové rubriky a v mezidobí jsme do našeho týmu přivítali i pár nových autorů. Některé z článků od nich najdete už v tomto čísle.

Změny nejsou drastické – nechtěli jsme měnit koncept, který máte rádi. Stále chceme psát o hrách v širším kontextu, věnovat prostor vývojářům a zkoumat herní svět do hloubky a podrobně. LEVEL je nyní rozdělen do několika základních bloků, přičemž dva největší, tedy „Hry“ a „Scéna“, v sobě zahrnují nejen staré známé rubriky, ale i novinky. Tu největší najdete v sekci recenzí, která se zmenšila rozsahem, nikoliv ale množstvím recenzovaných titulů. Rozhodli jsme se, že soupeřit s herními weby v oblasti rozsahu textů nedává příliš velký smysl. LEVEL by vám měl vždy dát přehled o těch nejzajímavějších hrách, které za uplynulé období vyšly nebo se objevily v early accessu, a poskytnout zodpovědné doporučení. V recenzi jde hlavně o názory, a ty je možné formulovat stručně a jasně. Recenze budou doplňovat články v rubrice „Esej“, v níž se budeme věnovat největším hitům, vydaným za poslední dobu, obšírněji a v souvislostech, ale ne v čisté formě recenze.

Jinak na svých místech samozřejmě najdete témata, komentáře, retro, dílnu a další oblíbené rubriky. Vše je v časopise přehledněji uspořádáno tak, abychom vám usnadnili orientaci. Určitě nám dejte vědět, jak se vám nová struktura a nové rubriky líbí. Na 300. číslo jsme dostali obrovské množství ohlasů a věřte, že nic nás nemotivuje k další práci víc než vaše zpětná vazba.