Menu
34 35 Prosinec 1997 36
Články Editorial

Level 35

Editorial

  • Úvodník
  • 3

Téma

  • Pařeniště a renesance Buzyky
  • 9

Novinky

  • PC sekce
  • 10
  • Videohry
  • 96

Rozhovor

  • WarBreeds
  • 12
  • Ed Hunter
  • 14
  • Extreme Warfare
  • 16
  • Pure Entertainment
  • 18
  • Pure Entertainment
  • 23

Příloha

  • Žargon počítačového hráče
  • 19

Preview

  • Powerboat racing
  • 24
  • Newman Haas
  • 97

Recenze

  • Wing Commander Prophecy - 90
  • 26
  • G-Police - 70
  • 30
  • The Curse of Monkey Island - 90
  • 32
  • Heavy Gear - 80
  • 36
  • Blade Runner - 80
  • 38
  • FIFA: Road to World Cup ´98 - 90
  • 42
  • Actua Soccer 2 - 80
  • 44
  • Men in Black - 70
  • 46
  • Netstorm - 80
  • 50
  • Zork Grand Inquisitor - 80
  • 52
  • Flying Corps Gold - 80
  • 54
  • Close Combat 2 - 60
  • 55
  • Seven Kingdoms - 80
  • 56
  • Toca Touring Car Championship - 70
  • 58
  • Grand Theft Auto - 80
  • 60
  • Test Drive 4 - 70
  • 62
  • F1 Racing Simulation - 80
  • 64
  • Sub Culture - 80
  • 66
  • Uprising - 80
  • 68
  • CART Precision Racing - 80
  • 70
  • Tone Rebellion - 60
  • 72
  • Hellfire - 70
  • 73
  • WarWind II - Human Onslaught - 60
  • 74
  • Riven - 70
  • 75
  • Lurid Land - 60
  • 76
  • Final Liberation - 60
  • 77
  • Mutarium - 50
  • 78
  • Fighters Anthology - 50
  • 79
  • Daytona USA Deluxe - 30
  • 79
  • I-War - 60
  • 80
  • Combat Chess - 30
  • 80
  • IF-22 Peacekeeping Mission Persian gulf - 80
  • 81
  • Final Fantasy VII - 90
  • 98
  • Fighting Force - 80
  • 100
  • Shadowmaster - 80
  • 102
  • Street Fighter Ex plus Alpha - 80
  • 104
  • Discworld 2 - 70
  • 106

Budgety

  • The City of Lost Children
  • 82
  • Lomax
  • 82
  • Krazy Ivan
  • 82
  • Discworld II
  • 82

Cheaty

  • PC cheats
  • 83

Návod

  • Incubation
  • 84

Hardware

  • OpenGL vs Direct 3D
  • 86
  • Microsoft Sidewinder
  • 88

Multimédia

  • Encarta ´98
  • 90
  • Encarta World Atlas 1998 Edition
  • 92

Internet

  • Virtuální svět na ebuW
  • 93
  • Distributed Effort
  • 94

Kultura

  • Oheň ve Slunci - George Alec Effinger
  • 108
  • Tomorrow Never Dies
  • 109
  • Moby 007
  • 110
  • Recoil - Unsound Methods
  • 111
  • Ozzy Osbourne - The Ozzman Cometh
  • 111

Dopisy

  • Dopisy
  • 114

Soutěž

  • Soutěž
  • 117

Retro

  • Tomb Raider - 80
  • 118
  • Fragile Allegiance - 80
  • 118
  • FIFA Soccer ´97 - 60
  • 118
  • Archimedean Dynasty - 80
  • 118

Starší čísla je možné objednat u firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese send@send.cz

Vánoce? Proč ne, z herního hlediska jsou to opravdu svátky hojnosti.

Jestli teď čekáte, že se stejně jako každý šéfredaktor každého herního časopisu každé Vánoce zaběduji nad záplavou obrovské spousty her a nezvladatelností předvánočního šílenství herních firem, nedočkáte se. Pro nás je stav naprostého převýšení nabídky nad poptávkou ideální. Můžeme pro vás totiž připravit časopis, ve kterém nenajdete recenzi podprůměrné hry. Samozřejmě s výjimkou minirecenzí, ale ty jsou k tomuto účelu stvořeny.

A jak probíhala příprava čísla, které právě žužláte ve svých nedočkavostí rozklepaných prstících? Nával her se projevil zejména v druhé polovině měsíce, kdy vánoční trh začal nabírat na obrátkách a PR a marketingoví manažeři směrovali datum vydání všech her právě do toto období. Redakci jsme měli, a v podstatě ještě dnes máme, zaplavenou spoustou her. Ani nemáme čas je hrát. Stejně jako časopis není nafukovací a nemůžeme do něj vecpat sto recenzí, ani den nemá víc než čtyřiadvacet hodin. Hrát ještě víc než před Vánoci, tedy nějakých dvanáct až šestnáct hodin denně, je i z biologického hlediska nemožné. Nějakou tu hodinku spánku přece jen k životu potřebujeme. Nestěžuji si, jenom konstatuji. Každý den chodily nové a nové hry a my jsme je postupně odsouvali do hlubokého zapomnění – nebo v lepším případě do dalšího čísla. A jelikož her neubývá, ale naopak každý měsíc jich vzniká víc a víc, budeme muset bohužel některé ignorovat, a to i při výrazném zvětšení prostoru pro minirecenze. Ale nebojte se. Stále se budeme snažit, aby Level byl opravdu uceleným průvodcem hráče v každou hodinu se měnící džungli her. Držte nám a taky sobě palce.

A když už jsme v té vánoční náladě, jako malý dárek pod stromeček a taky trochu na ukázku, jak bude Level v novém roce vypadat, jsme pro vás připravili čtyřstránkovou přílohu (no dobrá, hlavně Petr Bulíř a klucí ze Cybernatic Cinemy) velký výkladový slovník „hráčských“ slov. Příjemnou zábavu.

A abych nezapomněl, uvidíme se až příští rok, takže všem přeji veselé Vánoce a šťastný celý nový rok 1988.

Jan Herodes
šéfredaktor