Menu

Level 274

Editorial

  • Nebojte se trendů
  • 3

Radar

  • Měsíc v kuse
  • 8
  • Prey
  • 10
  • Total war: Warhammer 2
  • 12
  • Vaporum
  • 13
  • Heaven‘s Vault
  • 14
  • Skylar & Adventure on Clover Island
  • 15
  • Jízdní řád
  • 16

Reaktor

  • Jáma pekel: Hype, hype, hurá!
  • 18
  • Za pět minut dvanáct: Není co slavit
  • 20
  • Den poté: Konkurence na obzoru?
  • 22
  • Továrna na sny: Stolní velmoc
  • 23

Téma

  • Co přinesl early access?
  • 24
  • Ono to žije!
  • 38
  • Jak se tvoří herní světy
  • 42

Rozhovor

  • Benoít Sokal: Příběh je extrémně důležitý
  • 30
  • Ragnar Tørnquist: Adventury jsou silnější než kdy jindy
  • 34

Recenze

  • Persona 5 - 5/5
  • 48
  • Thimbleweed Park - 3/5
  • 52
  • Vikings: Wolves of Midgard - 2/5
  • 54
  • Old Time Hockey - 2/5
  • 56
  • Take on Mars - 2/5
  • 58
  • Beat Cop - 4/5
  • 60
  • Day of Infamy - 4/5
  • 62
  • Yooka-Laylee - 3/5
  • 64
  • Mafia III: Faster, baby! - 3/5
  • 68
  • FlatOut 4: Total Insanity - 2/5
  • 70
  • Dark souls III – The Ringed City - 5/5
  • 72

Fenomén

  • Karty na celý život
  • 74
  • Virtuální procházky
  • 76
  • Smrtící polibek pro Youtube?
  • 80

Dílna

  • Cesta za fantaskními sny
  • 84
  • Profil: Jo-remi Madsen & D-pad Studio
  • 88

Retro

  • Making of: Eastern Front 1941
  • 92
  • Osobní legendy: Jakub Hamerník
  • 94
  • Rybkova nora: Když Microsoft inovoval
  • 95
  • Retronaut: Outlaws
  • 96
  • Retrosága: Gran Turismo
  • 98

Tech

  • Novinky
  • 100
  • Bitva titánů s hvězdami
  • 102
  • Project Scorpio pod drobnohledem
  • 106
  • Vzteklé kočky se loučí
  • 108
  • Počítačem animované hračky
  • 110

Kultura

  • Jukebox: Manaka Kataoka & JasuakiI Iwata The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  • 112
  • Kulturní dotazník
  • 113

Outro

  • Beat Cop
  • 114

NEBOJTE SE TRENDŮ

Představte si, že máte možnost určit, co bude populární, co pofrčí, co bude tvůrcům her vydělávat miliony peněz. Někdo zvolí návrat do starých dobrých časů, jiný virtuální realitu, další trvá na boomu fotorealistických her. Čili je dobře, že takovou možnost nikdo konkrétní nemá, ale všechno se děje organicky, protože globálně by se hráči, vývojáři a vydavatelé neshodli. Je dobře, že se klima každých pár měsíců/let mění, protože herní průmysl nestagnuje. Samozřejmě to přináší i spoustu věcí, které nelze označit za pozitivní, ale co by byl život bez překážek, které je třeba překonat.

Narážíme tím na neustálý podiv na tím, že zrovna „frčí“ youtubeři, walking simulátory, řeší se Steam, nové konzole, ošklivé výrazy postav v Mass Effect: Andromeda nebo free to play hry. Je zjevné, že trendy se rok co rok mění, někdy dokonce i každý měsíc. A není to špatně. Naopak je to přirozený tok věcí – trendů, na které se v Levelu snažíme reagovat. Vysvětlovat je, analyzovat, komentovat, uvádět do souvislostí. I v tomto čísle, které vychází v mezičase obvyklých zásadních událostí mezi vydáním „nákladných“ her, a oznámením her nových během E3. Proto se také v tomto čísle zabýváme early access hrami, walking simulátory, vztahem Youtube vs. Twitch nebo novou konzolí od Microsoftu. A samozřejmě i hrami, které nás zaujaly, a rozhodli jsme se je recenzovat. Snažíme se zkrátka jen odrážet dění v oblasti her, které je příjemně různorodé. A to nás baví. To je důvod, proč LEVEL vychází. A snad je to pro vás i důvod, proč LEVEL pořád čtete.