Menu
274 275 Květen 2017 276
Články Editorial

Level 275

Editorial

  • 4
  • 3

Radar

  • Destiny 2
  • 8
  • P.A.M.E.L.A.
  • 10
  • Ancestors
  • 12
  • Surviving Mars
  • 14
  • Arms
  • 15
  • Jízdní řád
  • 16

Reaktor

  • Jáma pekel: Lesk a bída herních konferencí
  • 18
  • Za pět minut dvanáct: Cvičme v rytme
  • 20
  • Wolfův revír: Kdo tohle sakra píše?!
  • 21
  • Továrna na sny: Budoucnost handheldů
  • 22

Téma

  • Posedlost jménem warhammer 40,000
  • 24
  • Mnoho tváří příběhu
  • 40
  • Emergentní příběhy
  • 44

Rozhovor

  • Harvey Smith: Komplikované světy
  • 32

Recenze

  • Warhammer 40,000: Dawn of War III - 3/5
  • 48
  • Sniper Ghost Warrior 3 - 3/5
  • 52
  • Prey - 5/5
  • 54
  • Little Nightmares - 4/5
  • 58
  • Outlast 2 - 2/5
  • 60
  • Mario Kart 8 Deluxe - 4/5
  • 62
  • What Remains of Edith Finch - 4/5
  • 64
  • Expeditions: Viking - 4/5
  • 66
  • Full Throttle Remastered - 3/5
  • 68
  • Syberia 3 - 2/5
  • 70

Fenomén

  • Já na to mám!
  • 72
  • Hon za odměnou
  • 76
  • Jak Kickstarter změnil videohry
  • 80

Dílna

  • Základem je skvělý nápad
  • 84
  • Profil: Tinybuild
  • 88
  • Příběh vývojáře: Thumper
  • 90

Retro

  • Making of: Akalabeth: World of Doom
  • 94
  • Osobní legendy: Jaroslav Meloun
  • 96
  • Rybkova nora: Od dynabooku ke smartphonu
  • 97
  • Retronaut: Mega lo Mania
  • 98
  • Retrosága: Police Quest
  • 100

Tech

  • Novinky
  • 102
  • Slalom v obývacím pokoji
  • 104
  • AI a VR od Googlu
  • 106
  • Grafický výkon bez kompromisů
  • 108
  • Interaktivní filmy
  • 110

Kultura

  • Jukebox: Kejči Okabe - Nier: Automata - Bright Primate: Rain World
  • 112
  • Kulturní dotazník
  • 113

Outro

  • Dawn of War III
  • 114

Dávno jsme se na tomto místě nedojímali nad tím, jak dlouho už to s Levelem táhneme na vlastní pěst. Ale číslo, které vidíte o kousek výše představuje počet let, po které LEVEL vydáváme po jeho konci u předchozího vydavatele, a to už je důvod k zamyšlení. Prozatím jsme Levelu přidali nad původní plán neuvěřitelných 45 čísel a nadále v tom hodláme pokračovat. A co víc, po prázdninách pro vás chystáme několik poměrně velkých změn.

O tom, že si LEVEL našel znovu své místo v srdcích mnoha z vás, nás přesvědčujete často velmi bezprostředně. Naposledy třeba na každoročním setkání redakce s platinovými předplatiteli. Letos jsme se sešli v pražském baru Joystick a svorně debatovali o hrách, Levelu i životě až do pozdních nočních hodin.

Mnozí z vás nám popisovali, jak jsou rádi, že mohou s redakcí pokecat osobně. Mnohem větší potěšení je ale na naší straně. Nejde jen o to, že jednou za čas vidíme, že za všemi těmi e-maily, přezdívkami v diskusích a čísly prodejnosti jsou opravdoví lidé. Mnohem důležitější je fakt, že díky tomu dává celá naše práce na Levelu smysl.

Během jedné z debat při zmíněném setkání padl dotaz, jestli dotáhneme LEVEL až ke třístému číslu. Nejdřív jsme se zděsili. A pak jsme popravdě odpověděli – nevíme. Ve skutečnosti totiž nezáleží v tomto směru ani tak na nás, jako spíš na vás. Třeba i na tom, jak se vám bude líbit 275. číslo, které máte právě před sebou…


Podívejte se na video představení nového čísla 🙂