Menu
258 259 Prosinec 2015 260
Články Editorial

Level 259

  • Virtuální muzikanti
  • 78

Editorial

  • Vítěz (ne)může být jen jeden
  • 3

Radar

  • Herní odysea 2015: Rok, kdy se nic zásadního nestalo
  • 8
  • XCOM 2
  • 12
  • Far Cry Primal
  • 13
  • Shadwen
  • 14
  • Jízdní řád
  • 15

Reaktor

  • Jáma pekel: Droga jménem Fallout
  • 16
  • Wolfův revír: Nákup - prodej
  • 18
  • Za pět minut dvanáct: Nostalgie
  • 19
  • Továrna na sny: Hry nejsou jen zábava
  • 20

Téma

  • Šéfové herního byznysu
  • 22
  • Kdo se bojí, nesmí na mutanty
  • 44
  • Jak vidí Microsoft budoucnost her?
  • 48
  • Čím více, tím lépe?
  • 74

Rozhovor

  • Amy Henning & Jade Raymond: Hledání dokonalého příběhu
  • 28

Fenomén

  • Zlí hráči a jak se s nimi vypořádat
  • 36
  • Mody jako klíč k úspěchu
  • 40

Recenze

  • Star Wars Battlefront - 4/5
  • 52
  • Starcraft II: Legacy of the Void - 5/5
  • 56
  • Just Cause 3 - 3/5
  • 58
  • Bloodborne: The Old Hunters - 5/5
  • 60
  • Anno 2205 - 2/5
  • 62
  • Rainbow Six Siege - 2/5
  • 64
  • Clandestine - 3/5
  • 66
  • The Crew: Wild Run - 2/5
  • 68
  • Life is Strange - 5/5
  • 70
  • Valhalla Hills - 4/5
  • 72

Dílna

  • Nový začátek MMO žánru?
  • 84
  • Profil: Muha Games
  • 88

Retro

  • Making of: Jagged Alliance
  • 92
  • Osobní legendy: Jirka Zlatohlávek
  • 94
  • Rybkova nora: Kdy vznikly ultrabooky?
  • 95
  • Retronaut: Mission Critical
  • 96
  • Retrosága: Just Cause
  • 98
  • Obludárium: Krvežízniví veteráni indie scény
  • 100

Tech

  • Novinky
  • 102
  • Hračky, které chcete...
  • 104
  • Století páry?
  • 108
  • Sliby chyby: Nekonečná baterie
  • 110

Jukebox

  • Jukebox: Inon Zur: Fallout 4
  • 112

Kultura

  • Kulturní dotazník
  • 113

Pavlač

  • Pavlač
  • 114

VÍTĚZ (NE)MŮŽE BÝT JEN JEDEN

Koncem každého roku stojí herní svět před otázkou – jaká hra byla v uplynulých 12 měsících nejlepší? Odpovědi jsou samozřejmě subjektivní a každý z nás do nich promítá svá očekávání, vkus i momentální náladu. Porovnávat mezi sebou hry různých stylů a žánrů je prakticky nemožné, přesto jsou roky, kdy je výběr víceméně jasný a shodne se na něm většina hráčů i médií. Zpravidla sem patří roky, ve kterých vyjde některý z dílů Grand Theft Auto, The Elder Scrolls nebo dalších dlouhodobě kvalitních sérií.

Za rokem 2015 se ale budeme ohlížet jinak. Vyšlo během něj totiž hned několik her, které by se v jiných letech staly jasnými favority na to nejvyšší ocenění, v roce 2015 ale musí o svou pozici na piedestalu tvrdě bojovat. Zaklínač 3, Metal Gear Solid V, Bloodborne, Pillars of Eternity, Fallout 4, Ori and the Blind Forest, Life is Strange… a mohli bychom ještě chvíli pokračovat. Každá z těchto her bude určitě pro určitou skupinu z vás „tou pravou”. Nás všechny přitom může těšit jejich rozmanitost. Pár let nazpátek jsme si zvykli stěžovat si na to, že vzhled her se unifikuje a že v záplavě pokračování a sázek na jistotu vidíme jen minimální záblesky originality. Letos by takové mudrování vypadalo skoro až směšně. Až se budete na internetu s někým hádat, jestli je lepší hra A nebo B, nezapomínejte na to.

Co nejlepší hry v roce 2016 vám za celý LEVEL přejí…

Ondřej Průša, Martin Bach, Petr Poláček