Menu
246 247 Listopad 2014 248
Články Editorial

Level 247

Editorial

  • Pikantní drby ze zákulisí výroby LEVELu
  • 3

Dopisy

  • Dopisy čtenářů
  • 6

Radar

  • Ještě cekni a máš padáka!
  • 10
  • Krásné nové hry
  • 12
  • Jízdní řád
  • 13

Reaktor

  • Jáma pekel: Nová doba!
  • 14
  • Za pět minut dvanáct: Podvodníci digitální éry
  • 16
  • Wolfův revír: Jak se ze špatného designu stal design funkční
  • 17

Téma

  • Chcete je (zabíjet)?
  • 18
  • Drogy, zbraně a moc ve Far Cry 4
  • 24
  • Šedá zóna
  • 42
  • Student hraje, hráč studuje
  • 46
  • Nintendo: Dlouhý příběh
  • 50
  • Zavřete oči a poslouchejte
  • 80

Rozhovor

  • Miloš Jeřábek: Finská stopa
  • 28

Fenomén

  • Buřty, pivo a Gamergate
  • 36

Recenze

  • Call of Duty: Advanced Warfare - 4/5
  • 58
  • Tri: Of Friendship and Madness - 4/5
  • 62
  • Dreamfall Chapters Book One: Reborn - 4/5
  • 64
  • A Golden Wake - 3/5
  • 66
  • Gabriel Knight: Sins of the Fathers 20th Anniversary Edition - 3/5
  • 67
  • Legend of Grimrock II - 5/5
  • 68
  • Civilization: Beyond Earth - 4/5
  • 70
  • Starpoint Gemini 2 - 3/5
  • 72
  • Icewind Dale: Enhanced Edition - 3/5
  • 73
  • Lords of the Fallen - 4/5
  • 74
  • Door Kickers - 4/5
  • 76
  • The Evil Within - 3/5
  • 78

Dílna

  • Nezlomný bojovník
  • 84
  • Profil: Passtech Games & Sylvain Passot
  • 88

Retro

  • Making of: Blade Runner
  • 92
  • Osobní legendy: Ivan Slovcov
  • 94
  • Retronaut: The Thing
  • 96
  • Retrosága: Ještě jeden tah!
  • 98
  • Indiana jones versus lidové milice
  • 100

Tech

  • Novinky
  • 104
  • Čas na generálku PC
  • 106
  • Sliby chyby: Jak jsme se nedočkali Superfloppy
  • 110

Kultura

  • Jukebox: Ludwig Hanisch – Tri
  • 112
  • Kulturní dotazník
  • 113

Pavlač

  • Pavlač
  • 114

PIKANTNÍ DRBY ZE ZÁKULISÍ VÝROBY LEVELU

„Brnknu, máme ještě jeden menší průšvih,“ píše Martin přes ICQ a než bys řekl „co jsem komu hergot udě…,“ trestá Petrovy plachťáky debilní metalový vyzvánění, který chce už nejmíň rok změnit na defaultní Nokia tune, i když má Androida s přiteplalou fotkou Julky na displeji. „Napsal to o dvě stránky kratší,“ sype ze sebe Martin a člověk cítí naštvanou ženu se dvěma dětma za zády. Bez odezvy. Petr do sebe hází zbytek půllitránku kafe, což Martin už dávno udělal, takže jen trpělivě čeká. „Šajze, co se ještě pose*re tento měsíc,“ cedí Petr mezi zuby a přemýšlí, kdo schytá v mezičase domluvený článek. Oběť nakonec našel, zatímco Martin řešil nečekané problémy s autorizací rozhovoru s Milošem Jeřábkem z Remedy. Oba dva kvůli Levelu prudili o víkendu spoustu hodných lidí, což jim srazilo karmu do minusových hodnot, ale Level 247 díky tomu vyšel.

Díky Drakenovi, který tiskárně zkušeně nakukal, že odevzdáme podklady včas, jsme následující stránky zvládli narvat různorodým obsahem. Martin se přes veškeré průšvihy pokusil vystihnout to nejdůležitější na kauze #gamergate, Dan Kremser shrnul opomíjenou roli zvířat ve hrách v souvislosti s Far Cry 4, Honza Horčík se ohlédl za sérií Civilizace, Lukáš Macura spíchnul historii Nintenda a Láďa Loukota vám zcela na rovinu řekne, jaké videoherní obory můžete studovat na tuzemských „vejškách“. Stejně jako vždycky je zkrátka Level 247 tematické dobrodružství, ze kterého snad nedostanete mořskou nemoc. Těšíme se na vaše ohlasy!

Příjemné a podnětné čtení vám přejí…

Ondřej Průša, Martin Bach, Petr Poláček

Chcete náramek LEVEL zadarmo pro každého nebo vyhrát Playstation 4, Xbox One či grafickou kartu NVIDIA GEFORCE GTX780? Zúčastněte se naší velké soutěže s mojeID.