Menu
233 234 Září 2013 235
Články Editorial

Level 234

Editorial

  • Od teď až na věčnost
  • 3

Čtenář měsíce

  • Chtěl bych být herním designérem
  • 7

Dopisy

  • Dopisy
  • 8

Radar

  • Konec válení, je třeba hrát hry
  • 12
  • Krásné nové hry
  • 14

Reaktor

  • Pojďte, pane, budeme se... dívat?
  • 16
  • Jáma pekel: Dekonstrukce adventur
  • 18
  • Wolfův revír: Skryté adventury se skrytými objekty
  • 19
  • Za pět minut dvanáct: Stroj času aneb patnáctileté
  • 20
  • Herodes na tablet(ách): Psychologie hraní "zdarma"
  • 21

Fenomén

  • Planeta Fotbal
  • 22
  • Gran Turismo Academy 2013: Zápisky z fronty
  • 82
  • Gran Turismo Academy 2013: Zápisky z finálového kempu
  • 84

Rozhovor

  • Chris Roberts: Muž, který vyzrál na Kickstarter
  • 28

Téma

  • Honba za dokonalou hrou
  • 36
  • Co nám kdy římané dali?
  • 72
  • Nehynoucí kouzlo absurdních detailů
  • 76

Recenze

  • Grand Theft Auto V - 5/5
  • 44
  • FIFA 14 - 4/5
  • 48
  • Europa Universalis IV - 5/5
  • 50
  • Outlast - 4/5
  • 51
  • NHL 14 - 3/5
  • 52
  • Diablo III - 5/5
  • 53
  • Arma III - 4/5
  • 54
  • The Wonderful 101 - 4/5
  • 58
  • Gone Home - 4/5
  • 59
  • Space Hulk - 3/5
  • 60
  • The Swapper - 4/5
  • 61
  • Ittle Dew - 4/5
  • 62
  • Killer is Dead - 3/5
  • 63
  • Amnesia: A Machine for Pigs - 4/5
  • 64
  • Killzone: Mercenary - 4/5
  • 66
  • Memoria - 4/5
  • 67
  • Shelter - 2/5
  • 68
  • Total War: Rome 2 - 2/5
  • 70

Dílna

  • Indián z Prahy
  • 86
  • Profil: Triple.B.Titles
  • 90
  • Jsi opravdu tak dobrý, jak se o tobě říká?
  • 92

Retro

  • Retro LEVEL
  • 93
  • Making of: Perihelion: The Prophecy
  • 94
  • Rybkova nora: Commodore SX64
  • 96
  • Osobní legendy: Starr Long
  • 97
  • Retronaut: Cannon Fodder
  • 98
  • Vítejte v klubu
  • 100

Tech

  • Průvodce světem vodního chlazení
  • 106
  • Microsoft Surface PRO na práci a na hraní
  • 110

Kultura

  • Jukebox: Hiroši Jamaguči - The Wonderful 101
  • 112
  • Kulturní dotazník
  • 113

Pavlač

  • Pavlač
  • 114

Starší čísla je možné objednat u firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese level@send.cz

OD TEĎ AŽ NA VĚČNOST

V hudební branži se traduje, že první tři alba jsou pro kapelu kritická – každé trošku jinak. Úspěch prvního může být náhoda či vliv dobrého marketingu, úspěch druhého může být dozvukem popularity alba prvního, ale až třetí dokáže, jestli mají muzikanti opravdu talent, zvládnou spolu vydržet a být dlouhodobě tvůrčí. No a vidíte, my už jsme u alba čtvrtého! Pardon, ne alba ale čísla Levelu. Těžko říci, jak bychom si vedli ve společné kapele (Martin kytara, Petr dřívka, Ondřej činely, Lukáš zpěv, Pavel ságo, Aleš bubínek…), ale zdá se, že výroba herního magazínu, který vás baví, nám jde docela od ruky. Minimálně se nepereme, neřešíme rozepře přes bulvární média a na uzávěrky nechodíme opilí a pozdě.

Obecně řečeno jsme zjistili, že naše představa o trošku jiném typu herního čtení, které neomílá na internetech stokrát napsané informace, je funkční z hlediska ekonomického (kupujete si ho) i produkčního (jsme schopni takový obsah vymýšlet a vytvářet), což je základ pro to, abychom se u podobných úvodníků setkávali i nadále bůhví kolik dalších let. A to je pro nás, vážení čtenáři, zjištění nesmírně příjemné. Děkujeme za přízeň a nenechte se dvakrát pobízet do čtení, ať už to bude recenze GTA V od Jirky Pavlovského, Martinův výlet do historie fotbalových her, Petrův rozhovor s Chrisem Robertsem o Star Citizen, téma o místech, kde se v normalizačním Československu scházeli počítačoví nadšenci od Jardy Švelcha nebo Pavlův článek o vývoji legendárního maďarského dungeonu Perihelion.

Zábavné a podnětné čtení přejí…

Ondřej Průša, Martin Bach, Petr Poláček