Menu

Level 1

Editorial

  • Úvodník, aréna
  • 4

Reportáž

  • Excalibur Show 94
  • 5

Rozhovor

  • Miroslav Mrňa: Snažíme se vytvořit zdravou konkurenci
  • 6

Novinky

  • Novinky
  • 8

Recenze

  • Magic Carpet - 95
  • 10
  • Creature Shock - 81
  • 12
  • The Legend of Kyrandia III: Malcolm’s Revenge - 90
  • 14
  • Under a Killing Moon - 90
  • 16
  • Aladdin - 88
  • 18
  • Ečstatica - 85
  • 20
  • Wrath of the Gods - 92
  • 22
  • Dreamweb - 74
  • 24
  • Rise of the Robots - 70
  • 25
  • Warcraft - 85
  • 26
  • Armored Fist - 80
  • 28
  • NovaStorm - 81
  • 30
  • Mad Dog II - 75
  • 31
  • Transport Tycoon - 81
  • 32
  • Death Gate - 70
  • 33
  • Inferno - 72
  • 34
  • Mickey Mania - 80
  • 36
  • Ecco The Tides of Time - 75
  • 36
  • The Lion King - 85
  • 37
  • Ballz - 60
  • 37
  • Alien Vs Predator - 90
  • 45

Návod

  • Superhero League of Hoboken
  • 38
  • 7 dní a 7 nocí
  • 40
  • DreamWeb
  • 41
  • Amberstar
  • 41
  • Under a Killing Moon
  • 42
  • Mortal Kombat II
  • 44

Téma

  • Stereogramy
  • 47

Starší čísla je možné objednat u firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese send@send.cz

Vážení a milí,

možná se někteří z vás diví, co se jim to dostalo do ruky, možná nevěříte svým očím co se to děje, ani nevěříte svým rukám, co to drží. Nebojte se, ale není to Fata morgána, příznak šílenství ani žádný trik a klam, je to prostě Level.

Číslo, které držíte v rukou, mělo být již druhým v pořadí, ale co se nestalo. Level 0, který měl vyjít v prosinci na Excalibur show, se bohužel zdržel vinou tiskárny, a tak by asi nemělo smysl, kdyby vyšel až v lednu, čímž by hry v něm uvedené byly mírně zastaralé a zasmrádlé. (My se řídíme heslem, že ryba, host a hra začínají třetí den smrdět.) Proto jsme se rozhodli, že nulté číslo vypustíme a začneme hned jedničkou na nový rok.

Nejprve bych rád napsal několik slov ohledně toho, co předcházelo vzniku Levelu. Vydavatel Excaliburu dostal vcelku zajímavý nápad, který spočíval v tom, že by prostě a jednoduše vydal ještě jeden herní časopis. Zpočátku se nám to vůbec nezdálo a mysleli jsme si o něm různé věci, ale nakonec jsme souhlasili a tak vznikl Level. Ze začátku vznikal Level pod jiným pracovním názvem, ale tento nápad se dlouho neohřál, protože člověk, podle něhož se časopis měl jmenovat, začal protestovat (ani se mu nedivím). Po několika dalších změnách se název ustálil na Levelu, který nyní držíte v rukou. (Popřípadě leží na stole, nebo ho držíte jen v jedné ruce, ale nechytejte mě za slovo.)

Jestliže se někdo z vás podivuje nad tím, že v Levelu našel jména, která viděl již v Excaliburu, tak se ani divit nemusí. Pro toho, kdo si toho ještě nevšiml, tak jsou to Silver a Já. OP, který psal občas do Excaliburu návody pod touto zkratkou, změnil jméno na Drakena.

Dál bych rád napsal několik řádek ohledně toho, jaké bude celkové pojetí Levelu oproti Excaliburu a jiným časopisům. Jaká že bude odlišnost Levelu oproti Excaliburu? Každý, kdo někdy Excalibur četl, si jistě všiml dvou velkých rozdílů ve stylu psaní mezi redaktory. Jeden ze stylů je styl tzv. Haquelovský, který bude nyní převládat v Excaliburu a druhým ze stylů je ten, kterým píše Silver a Já (Beast). Na druhém ze jmenovaných stylů bude založen Level. Závisí tedy na vás, který ze stylů se vám zamlouvá víc, jestli styl strohý, nebo ten náš, ve kterém si užijete humoru (místy i černého) až nad hlavu (aspoň doufám).

JAN TOMÁNEK, ŠÉFREDAKTOR