Menu

Level 293

Editorial

  • Jsme staří… ale hry nás pořád baví
  • 3

Radar

  • Anthem
  • 8
  • The Division 2
  • 9
  • Imperator: Rome
  • 10
  • Total War: Three Kingdoms
  • 11
  • Jízdní řád
  • 12

Reaktor

  • Jáma pekel: Jaký byl herní rok 2018?
  • 14
  • Za pět minut dvanáct: Plán 2019
  • 17
  • Továrna na sny: Vášeň pro umírání
  • 18
  • Wolfův revír: Ve jménu rovnoprávnosti!
  • 19

Téma

  • Blízká herní budoucnost
  • 20
  • Vesele depresivní hry
  • 32
  • Soupeři pro Steam
  • 36
  • Bezmoc mocných
  • 82
  • Tohle hraní není pro starý?
  • 86
  • Jak přehrát komouše
  • 90
  • Slovenská herní scéna pod drobnohledem
  • 92

Rozhovor

  • Marek Španěl: Aktivní veterán
  • 24

Fenomén

  • Svět Metra a jeho autora
  • 40
  • Hororová legenda Resident Evil
  • 70
  • Cena za slávu
  • 78
  • Život veřejný
  • 96

Recenze

  • Metro Exodus - 4/5
  • 44
  • Feudal Alloy - 4/5
  • 48
  • Resident Evil 2 - 5/5
  • 50
  • Crackdown 3 - 2/5
  • 52
  • Ace Combat 7: Skies Unknown - 4/5
  • 54
  • The Keep - 4/5
  • 56
  • Kingdom Hearts III - 4/5
  • 58
  • Below - 1/5
  • 60
  • Dusk - 5/5
  • 62
  • Jon Shafer‘s at the Gates - 2/5
  • 64
  • Yiik: A Postmodern RPG - 2/5
  • 66

Deskovky

  • Festo!
  • 68
  • Gentes
  • 69

Dílna

  • Steampunkový survival z česka
  • 100
  • Profil: Jakub Cisło a Buckshot Software
  • 104
  • Příběh vývoje: Čtvrtstoletí neznámých úspěchů
  • 106

Retro

  • Making of: Resident Evil 2
  • 108
  • Osobní legendy: Attu Games
  • 111
  • Rybkova nora: S chytrými hodinkami už 45 let!
  • 112
  • Retronaut: Alone in the Dark
  • 114
  • Snílci: Jaron Lanier
  • 116
  • Retrosága: Ace Combat
  • 118
  • Tenkrát poprvé: Izometrické zobrazení
  • 122

Tech

  • Novinky
  • 124
  • Všechno je z trojúhelníků!
  • 126
  • Levné joysticky
  • 130

Kultura

  • Kulturní dotazník
  • 132
  • Jukebox
  • 133
  • Metro exodus
  • 134

JSME STAŘÍ… ALE HRY NÁS POŘÁD BAVÍ

V první řadě blahopřejeme kolegům z magazínu SCORE, že to dotáhli do čísla 300. Sami tam ještě nejsme, na konci roku 2019 budeme, ale moc dobře známe všechna úskalí, která se produkce a vydávání magazínu pro pár tisíc lidí v oboru, kde inzerce (z té magazíny žijí) de facto není, týká. Jasně, veškeré informace o hrách si můžete najít na internetu, tuzemském i zahraničním, ale najdete tam i témata, rozhovory s tuzemskými vývojáři, případně profily českých a slovenských týmů? Ani omylem, protože čtenost zdaleka nedosáhne čísel, která by pro inzerenty na webu byla zajímavá. Víme to, každý z nás web dělal, zakládal nebo řídil. Na papíře zkrátka video neuděláte, recenze na datum embarga nevydáte, informace nezměníte. Ale víte co, nebrečíme, takto to chceme. A redakce SCORE jistě také: Papír nám poskytuje unikátní možnost nabízet vám články, které budou zajímavé i za 20 let. I když třeba jenom pro nerdy nebo historiky.

V úvodníku minulého čísla jsme se vám snažili vysvětlit, proč zdražujeme, proč navyšujeme počet stránek o 20, proč letos vyjde 8 čísel. Tohle číslo vás snad přesvědčí, že naše plány dávají smysl. Že jsme měli více času připravit obsah, který si rádi přečtete na WC klidně i za pár let. 😉

A jen pro jistotu: se všemi změnami, ke kterým jsme se rozhodli, souvisí i určitá změna distribuce. Pokud jste byli zvyklí kupovat LEVEL v lokálních trafikách, může se stát, že tam další čísla mít nebudou. Naopak nás více uvidíte ve větších obchodech a supermarketech. Kdyby vás to štvalo, napište nám to na adresu redakce@level.cz, abychom s tím mohli něco udělat.

Děkujeme za přízeň…