Menu
27 28 Květen 1997 29
Články Editorial

Level 28

Editorial

  • Úvod
  • 3

Reportáž

  • Compex 97
  • 8
  • Level party
  • 9

Novinky

  • PC sekce
  • 10
  • Konzole
  • 66
  • Amiga
  • 89

Preview

  • The Tone Rebellion
  • 12
  • Broken Sword II – The Smoking Sword
  • 12
  • Pro Pinball – Timeshock
  • 13
  • Earth 2140
  • 13
  • Mass Destruction
  • 14
  • F-16 Fighting Falcon
  • 14
  • Colony 28
  • 15
  • Argo
  • 15
  • Bushido Blade
  • 68
  • Ray Storm
  • 69

Recenze

  • Outlaws - 80
  • 16
  • Redneck Rampage - 80
  • 20
  • Pandemonium - 80
  • 22
  • Formula 1 - 80
  • 24
  • Sentient - 80
  • 26
  • Comanche 3 - 80
  • 28
  • Speedster - 80
  • 30
  • IM1A2 ABRAMS - 80
  • 32
  • Pike – Operation Thunderstorm - 50
  • 34
  • Darklight Conflict - 80
  • 36
  • Interstate 76 - 80
  • 38
  • Imperium Galactica - 80
  • 40
  • Test Drive – Off Road - 65
  • 42
  • Red Alert – Counterstrike - 65
  • 44
  • Pod - 65
  • 46
  • Titanic – Adventure out of Time - 50
  • 48
  • Cavewars - 65
  • 49
  • It´s a Funny Old Game - 65
  • 50
  • Yoda Stories - 50
  • 52
  • Independence Day - 50
  • 53
  • Slam & Jam ´96 - 50
  • 54
  • International MotoX - 20
  • 56
  • X – Men: Children of the Atom - 50
  • 57
  • Helicops - 35
  • 58
  • Death Drome - 50
  • 59
  • Prokletí Eridenu - 50
  • 60
  • Alchemix - 35
  • 61
  • Apache Longbow vs Hind - 80
  • 62
  • ATF Gold - 80
  • 62
  • TigerShark - 35
  • 63
  • Perfect Grand Prix - 20
  • 63
  • Rage Racer - 80
  • 70
  • Mechwarrior 2 - 80
  • 72
  • Speedster - 80
  • 74
  • Need for Speed 2 - 65
  • 76
  • Battle Arena Toshinden 3 - 35
  • 78
  • Little Big Adventure - 80
  • 80
  • Jonah Lomu Rugby - 80
  • 81
  • Carnage Heart - 35
  • 82
  • Psychic force - 35
  • 83
  • Area 51 - 35
  • 84
  • Battlestations - 50
  • 85
  • Wheels on Fire - 65
  • 90
  • Sensible World of Soccer 96 – 97 - 35
  • 91
  • Euro League Manager - 35
  • 91

Retro

  • X-COM – Terror from teh Deep
  • 64
  • Top Gun – Fire at Will
  • 64
  • This Means War!
  • 64
  • Grand Prix Manager
  • 64
  • Gods
  • 92
  • Elite
  • 93

Cheaty

  • Cheats
  • 65
  • Cheats
  • 88

Hardware

  • Nintendo 64
  • 86
  • Je libo TV?
  • 94
  • ThrustMaster Grand Prix 1 a ThrustMaster T2
  • 96

Multimédia

  • Pate News – 20th Century Challenge
  • 98
  • Le Louvre
  • 99
  • Backpacker
  • 99
  • The Shakeseare Collection
  • 101

Software

  • Kai´s Power GOO
  • 100

Internet

  • Filmová mánie
  • 102

Shareware

  • Paint Shop Pro 4.12
  • 104

Kultura

  • Řetězová reakce
  • 105
  • Akta X – 7: Tunguzská záhada
  • 105
  • Victims Family, Saturn´s Flea Collar
  • 106

Dopisy

  • Dopisy čtenářů
  • 107
  • Dopisy čtenářů
  • 110

Soutěž

  • Soutěž
  • 112

Redakce

  • Chip shop
  • 115

Starší čísla je možné objednat u firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese send@send.cz

První krůček je za námi

Už od doby, kdy jsme začínali jako redakce na Levelu pracovat, před námi stála určitá vize představující profesionální časopis zabývající se herním průmyslem a veškerým děním okolo. Tuto představu jsme společně s Martinem a Ondrou prosazovali a krůček po krůčku se snažili přiblížit realitě. Později přišel do redakce Tomáš, který vnesl do našich představ některé nové představy a také se Level dostal pod křídla dnes již největšího vydavatelství časopisů o informačních technologiích v České republice Vogel Publishing. A teď? Přesně po roce usilovné redakční práce?

Posuďte sami časopis, za který jste právě zaplatili své peníze. Nechci vám samozřejmě vnucovat názor, že Level je už naprosto dokonalý a není tak dále co vylepšovat. Takový názor nemám ani já ani nikdo jiný z redakce. My všichni mnohem lépe než čtenáři vidíme, co všechno je ještě možné vylepšit. Ale přesto máme obrovskou radost, že se Level opět vyšplhal na další stupínek na dlouhém schodišti kvality. Kde končí a zda vůbec někde končí, to nevím. Doufám, že nekončí a časopis budeme mít i nadále čím vylepšovat, zpestřovat jeho obsah a pracovat na tom, abyste si v něm každý vždy našel to své.

Květnové, v tomto roce již páté, vydání Levelu je přeplněno recenzemi kvalitních her jako je naprosto fantastická a především dějově velice strhující střílečka z Divokého západu Outlaws, trošku brutální a možná pro někoho i pohoršující Redneck Rampage, předělávka jedné z nejlepších her z PlayStationu na PC Pandemonium!, po delší odmlce opět jedna strhující vesmírná strategie Imperium Galactica nebo již třetí pokračování graficky propracovaného simulátoru vrtulníku Comanche.

V konzolové části je pro vás připravena trojice závodních her Rage Racer, Speedster a The Need for Speed II. Která a jak obstála pod náporem redakčních testů se dozvíte z recenzí a hlavně hodnocení. Teď vám mohu pouze prozradit, že na PC tolik vydařené druhé pokračování The Need for Speed na PlayStation nedopadlo tak, jak jsem čekali. Aby se časopis neskládal pouze z recenzí, přinášíme vám i reportáže z herních akcí, a to z druhého ročníku pražského Compexu, kde jsme pro hráče připravili obrovskou hernu a z oslavy našich druhých narozenin v Klubu X. Když už jsem nakousl i rubriky nebo články, které zpestřují časopis, prozradím vám, že do dalších čísel několik naprosto nových rubrik připravujeme. O čem a jak budou vypadat, zatím neprozradím. Nechte se překvapit.

Na jarní Compex jsme připravili nejen hernu, ale vyhlásili jsme zde společně s firmou Escom CS a ve spolupráci s firmou Intel celoroční soutěž nazvanou Hráč roku ’97. Soutěžit se bude po síti v osmi lidech ve futuristické závodní hře Pod, která jako jedna z prvních podporuje novou technologii MMX. Finále a vyhlášení výsledků bude na podzimním Invexu v Brně. Přesnější informace, o co v soutěži půjde, jak se hry zúčastnit a především jaké jsou ceny, se dozvíte na straně devatenáct, kde je společně s pravidly soutěže i přihláška. Přihlášku stačí vyplnit, poslat na adresu redakce nebo firmy Escom CS a budete zařazeni do soutěže. Nebo vám za to možnost vyhrát nový počítač a večeři s celou redakcí nestojí?

Po tom, co jsem v dubnovém čísle psal o několika jazykových mutacích Levelu, se mě každý ptal, zda se jen tak čistě náhodou nejedná o nevydařený aprílový žertík. Zvláště pak poslední poznámka o mutaci čínské a indické. Před nedávnem by má reakce na takovou zprávu a především v takový čas nebyla jiná, ale po tom, co jsem mluvil se všemi zástupci Vogel Internacional, a to i z Číny a Indie, už věřím, že Level má obrovskou šanci se v budoucnu stát časopisem číslo jedna v celé východní Evropě. Jestli se to podaří, to ukáže až čas. Držte nám palce.

Jan Herodes
šéfredaktor