- Level Archív
- >
- Ročník 2017
- >
- Číslo 275
Level 275
- 4
- Editorial
- 3
- Obsah
- Obsah
- 4
- Destiny 2
- Radar
- 8
- P.A.M.E.L.A.
- Radar
- 10
- Ancestors
- Radar
- 12
- Surviving Mars
- Radar
- 14
- Arms
- Radar
- 15
- Jízdní řád
- Radar
- 16
- Jáma pekel: Lesk a bída herních konferencí
- Reaktor
- 18
- Za pět minut dvanáct: Cvičme v rytme
- Reaktor
- 20
- Wolfův revír: Kdo tohle sakra píše?!
- Reaktor
- 21
- Továrna na sny: Budoucnost handheldů
- Reaktor
- 22
- Posedlost jménem warhammer 40,000
- Téma
- 24
- Harvey Smith: Komplikované světy
- Rozhovor
- 32
- Mnoho tváří příběhu
- Téma
- 40
- Emergentní příběhy
- Téma
- 44
- Warhammer 40,000: Dawn of War III - 3/5
- Recenze
- 48
- Sniper Ghost Warrior 3 - 3/5
- Recenze
- 52
- Prey - 5/5
- Recenze
- 54
- Little Nightmares - 4/5
- Recenze
- 58
- Outlast 2 - 2/5
- Recenze
- 60
- Mario Kart 8 Deluxe - 4/5
- Recenze
- 62
- What Remains of Edith Finch - 4/5
- Recenze
- 64
- Expeditions: Viking - 4/5
- Recenze
- 66
- Full Throttle Remastered - 3/5
- Recenze
- 68
- Syberia 3 - 2/5
- Recenze
- 70
- Já na to mám!
- Fenomén
- 72
- Hon za odměnou
- Fenomén
- 76
- Jak Kickstarter změnil videohry
- Fenomén
- 80
- Základem je skvělý nápad
- Dílna
- 84
- Profil: Tinybuild
- Dílna
- 88
- Příběh vývojáře: Thumper
- Dílna
- 90
- Making of: Akalabeth: World of Doom
- Retro
- 94
- Osobní legendy: Jaroslav Meloun
- Retro
- 96
- Rybkova nora: Od dynabooku ke smartphonu
- Retro
- 97
- Retronaut: Mega lo Mania
- Retro
- 98
- Retrosága: Police Quest
- Retro
- 100
- Novinky
- Tech
- 102
- Slalom v obývacím pokoji
- Tech
- 104
- AI a VR od Googlu
- Tech
- 106
- Grafický výkon bez kompromisů
- Tech
- 108
- Interaktivní filmy
- Tech
- 110
- Jukebox: Kejči Okabe - Nier: Automata - Bright Primate: Rain World
- Kultura
- 112
- Kulturní dotazník
- Kultura
- 113
- Dawn of War III
- Outro
- 114
Editorial
- 4
- Redakce
- 3
Radar
- Destiny 2
- Václav Pecháček
- 8
- P.A.M.E.L.A.
- Jan Slavík
- 10
- Ancestors
- Patrik Hajda
- 12
- Surviving Mars
- Patrik Hajda
- 14
- Arms
- Adam Homola
- 15
- Jízdní řád
- Redakce
- 16
Reaktor
- Jáma pekel: Lesk a bída herních konferencí
- Dan Vávra
- 18
- Za pět minut dvanáct: Cvičme v rytme
- Lukáš Macura
- 20
- Wolfův revír: Kdo tohle sakra píše?!
- Michal Rybka
- 21
- Továrna na sny: Budoucnost handheldů
- Vladimír Geršl
- 22
Téma
- Posedlost jménem warhammer 40,000
- Aleš Smutný
- 24
- Mnoho tváří příběhu
- Jiří Pavlovský
- 40
- Emergentní příběhy
- Jan Olejník
- 44
Rozhovor
- Harvey Smith: Komplikované světy
- Pavel Dobrovský
- 32
Recenze
- Warhammer 40,000: Dawn of War III - 3/5
- David Ryneš
- 48
- Sniper Ghost Warrior 3 - 3/5
- Jan Olejník
- 52
- Prey - 5/5
- Václav Pecháček
- 54
- Little Nightmares - 4/5
- Pavel Skoták
- 58
- Outlast 2 - 2/5
- Lucie Jiříková
- 60
- Mario Kart 8 Deluxe - 4/5
- Jiří Pavlovský
- 62
- What Remains of Edith Finch - 4/5
- Jan Slavík
- 64
- Expeditions: Viking - 4/5
- Aleš Smutný
- 66
- Full Throttle Remastered - 3/5
- Lukáš Grygar
- 68
- Syberia 3 - 2/5
- David Ryneš
- 70
Fenomén
- Já na to mám!
- Tereza Krobová
- 72
- Hon za odměnou
- Gábina Šuterová
- 76
- Jak Kickstarter změnil videohry
- Jakub Kovář
- 80
Dílna
- Základem je skvělý nápad
- Jan Horčík
- 84
- Profil: Tinybuild
- Jan Horčík
- 88
- Příběh vývojáře: Thumper
- Jan Horčík
- 90
Retro
- Making of: Akalabeth: World of Doom
- Pavel Dobrovský
- 94
- Osobní legendy: Jaroslav Meloun
- Redakce
- 96
- Rybkova nora: Od dynabooku ke smartphonu
- Michal Rybka
- 97
- Retronaut: Mega lo Mania
- Pavel Dobrovský
- 98
- Retrosága: Police Quest
- Jan Olejník
- 100
Tech
- Novinky
- Jiří Vašina
- 102
- Slalom v obývacím pokoji
- Jan Olejník
- 104
- AI a VR od Googlu
- Jan Olejník
- 106
- Grafický výkon bez kompromisů
- Jiří Vašina
- 108
- Interaktivní filmy
- Michal Rybka
- 110
Kultura
- Jukebox: Kejči Okabe - Nier: Automata - Bright Primate: Rain World
- Lukáš Grygar
- 112
- Kulturní dotazník
- Redakce
- 113
Outro
- Dawn of War III
- Redakce
- 114
Dávno jsme se na tomto místě nedojímali nad tím, jak dlouho už to s Levelem táhneme na vlastní pěst. Ale číslo, které vidíte o kousek výše představuje počet let, po které LEVEL vydáváme po jeho konci u předchozího vydavatele, a to už je důvod k zamyšlení. Prozatím jsme Levelu přidali nad původní plán neuvěřitelných 45 čísel a nadále v tom hodláme pokračovat. A co víc, po prázdninách pro vás chystáme několik poměrně velkých změn.
O tom, že si LEVEL našel znovu své místo v srdcích mnoha z vás, nás přesvědčujete často velmi bezprostředně. Naposledy třeba na každoročním setkání redakce s platinovými předplatiteli. Letos jsme se sešli v pražském baru Joystick a svorně debatovali o hrách, Levelu i životě až do pozdních nočních hodin.
Mnozí z vás nám popisovali, jak jsou rádi, že mohou s redakcí pokecat osobně. Mnohem větší potěšení je ale na naší straně. Nejde jen o to, že jednou za čas vidíme, že za všemi těmi e-maily, přezdívkami v diskusích a čísly prodejnosti jsou opravdoví lidé. Mnohem důležitější je fakt, že díky tomu dává celá naše práce na Levelu smysl.
Během jedné z debat při zmíněném setkání padl dotaz, jestli dotáhneme LEVEL až ke třístému číslu. Nejdřív jsme se zděsili. A pak jsme popravdě odpověděli – nevíme. Ve skutečnosti totiž nezáleží v tomto směru ani tak na nás, jako spíš na vás. Třeba i na tom, jak se vám bude líbit 275. číslo, které máte právě před sebou…
Podívejte se na video představení nového čísla 🙂