- Level Archív
- >
- Ročník 2016
- >
- Číslo 264
Level 264
- Kdo jste a co od nás chcete?
- Editorial
- 3
- Obsah
- Obsah
- 4
- Všichni jsou mrtví, Dejve
- Radar
- 8
- Warhammer 40,000: Dawn of War III
- Radar
- 10
- Call of Duty: Infinite Warfare & Call of Duty: Modern Warfare Remastered
- Radar
- 12
- Battlefield 1
- Radar
- 14
- Jízdní řád
- Radar
- 15
- Jáma pekel: Může filmový příběh fungovat i ve hrách?
- Reaktor
- 16
- Wolfův revír: Virtuální realita: Rok rozhodnutí
- Reaktor
- 18
- Za pět minut dvanáct: Cesta kolem světa
- Reaktor
- 19
- Továrna na sny: Relax, párty a hry
- Reaktor
- 20
- Postav třeba zeď
- Téma
- 22
- John Romero: Je to jízda!
- Rozhovor
- 28
- Lid versus Microsoft
- Fenomén
- 36
- V zájmu obecného blaha
- Téma
- 42
- Brýle do jiné reality
- Fenomén
- 46
- Zoufalý myšák ve světě videoher
- Téma
- 50
- Total War: Warhammer - 5/5
- Recenze
- 54
- Uncharted 4: Thief´s End - 4/5
- Recenze
- 58
- Doom - 4/5
- Recenze
- 60
- Ratchet & Clank - 4/5
- Recenze
- 64
- Shadwen - 2/5
- Recenze
- 65
- Battlefleet Gothic: Armada - 4/5
- Recenze
- 66
- Chameleon Run - 4/5
- Recenze
- 68
- Big Pharma - 4/5
- Recenze
- 69
- Battleborn - 3/5
- Recenze
- 70
- 1979 Revolution: Black Friday - 3/5
- Recenze
- 72
- Homefront: The Revolution - 2/5
- Recenze
- 74
- Moon Hunters - 2/5
- Recenze
- 76
- Peklo herního vývoje
- Téma
- 78
- Štípeme pražce na nádraží
- Téma
- 82
- Továrna na zábavu
- Dílna
- 86
- Profil: David Kidd & Screwfly Studios
- Dílna
- 90
- Making of: Fable
- Retro
- 94
- Osobní Legendy: Jan Valenta
- Retro
- 96
- Rybkova nora: Automaty, které zmizely
- Retro
- 97
- Retronaut: Catacomb 3-D: The Descent
- Retro
- 98
- Retrosága: Master of Orion
- Retro
- 100
- Novinky
- Tech
- 102
- Multimediální centra
- Tech
- 105
- Domácí 3D tiskárny
- Tech
- 110
- Jukebox: Steve Pardo & Chris Wilson: Knee Deep - Austin Wintory: The Banner Saga 2
- Kultura
- 112
- Kulturní dotazník
- Kultura
- 113
- Total war
- Outro
- 114
Editorial
- Kdo jste a co od nás chcete?
- Redakce
- 3
Radar
- Všichni jsou mrtví, Dejve
- Petr Poláček
- 8
- Warhammer 40,000: Dawn of War III
- Redakce
- 10
- Call of Duty: Infinite Warfare & Call of Duty: Modern Warfare Remastered
- Redakce
- 12
- Battlefield 1
- Redakce
- 14
- Jízdní řád
- Redakce
- 15
Reaktor
- Jáma pekel: Může filmový příběh fungovat i ve hrách?
- Dan Vávra
- 16
- Wolfův revír: Virtuální realita: Rok rozhodnutí
- Michal Rybka
- 18
- Za pět minut dvanáct: Cesta kolem světa
- Lukáš Macura
- 19
- Továrna na sny: Relax, párty a hry
- Vladimír Geršl
- 20
Téma
- Postav třeba zeď
- Jan Olejník
- 22
- V zájmu obecného blaha
- Gábina Šuterová
- 42
- Zoufalý myšák ve světě videoher
- Daniel Kremser
- 50
- Peklo herního vývoje
- Daniel Kremser
- 78
- Štípeme pražce na nádraží
- Jaroslav Švelch
- 82
Rozhovor
- John Romero: Je to jízda!
- Pavel Dobrovský
- 28
Fenomén
- Lid versus Microsoft
- Jan Olejník
- 36
- Brýle do jiné reality
- Jiří Pavlovský
- 46
Recenze
- Total War: Warhammer - 5/5
- Václav Pecháček
- 54
- Uncharted 4: Thief´s End - 4/5
- Jiří Pavlovský
- 58
- Doom - 4/5
- Vilém Koubek
- 60
- Ratchet & Clank - 4/5
- Jiří Pavlovský
- 64
- Shadwen - 2/5
- Aleš Smutný
- 65
- Battlefleet Gothic: Armada - 4/5
- Aleš Smutný
- 66
- Chameleon Run - 4/5
- Adam Homola
- 68
- Big Pharma - 4/5
- Daniel Kremser
- 69
- Battleborn - 3/5
- David Ryneš
- 70
- 1979 Revolution: Black Friday - 3/5
- Jan Slavík
- 72
- Homefront: The Revolution - 2/5
- Pavel Válek
- 74
- Moon Hunters - 2/5
- Daniel Kremser
- 76
Dílna
- Továrna na zábavu
- Jan Horčík
- 86
- Profil: David Kidd & Screwfly Studios
- Jan Horčík
- 90
Retro
- Making of: Fable
- Pavel Dobrovský
- 94
- Osobní Legendy: Jan Valenta
- Redakce
- 96
- Rybkova nora: Automaty, které zmizely
- Michal Rybka
- 97
- Retronaut: Catacomb 3-D: The Descent
- Pavel Dobrovský
- 98
- Retrosága: Master of Orion
- Jan Olejník
- 100
Tech
- Novinky
- Jiří Vašina
- 102
- Multimediální centra
- Jiří Vašina
- 105
- Domácí 3D tiskárny
- Michal Rybka
- 110
Kultura
- Jukebox: Steve Pardo & Chris Wilson: Knee Deep - Austin Wintory: The Banner Saga 2
- Lukáš Grygar
- 112
- Kulturní dotazník
- Redakce
- 113
Outro
- Total war
- Redakce
- 114
KDO JSTE A CO OD NÁS CHCETE?
Zní to trochu neurvale a je pravda, že v naší anketě, kterou jsme po vás chtěli vyplnit před dvěma měsíci, jsme se ptali o dost zdlouhavěji a obšírněji. Ale odpověď na otázku položenou v titulku je pro nás životně důležitá a jsme moc rádi, že jsme ji dostali rovnou od 2883 z vás. A jak to dopadlo? Z našeho pohledu velmi zajímavě. Potvrdili jsme si, že LEVEL čtou především hráči starší 25 let (73 %), kteří si kupují do roka několik desítek her, především v digitální distribuci, a mají za sebou minimálně maturitu, případně vysokou školu (vyšší vzdělání má 79 % čtenářů Levelu). Skoro polovina čtenářů se věnuje hraní více než 8 hodin týdně a při koupi Levelu jsou pro vás nejdůležitější konkrétní témata a hry recenzované v časopise. Naproti tomu jen pro dvě procenta z vás je důležitá cena časopisu a jen jedno procento se při koupi rozhoduje podle vzhledu obálky.
Jak už je řečeno výše, data z ankety jsou pro nás velmi důležitá a budeme se jimi při tvorbě časopisu řídit, jako by šlo o Písmo svaté. Zdali jsme se do vašeho vkusu a zájmu trefili tímto číslem, už ale musíte posoudit sami. Jestli vám ale můžeme něco doporučit, tak hlavně poutavé vzpomínání Johna Romera v rozhovoru Pavla Dobrovského, kterým zároveň doplňujeme recenzi nového Dooma. Vynechat byste ale neměli ani články Honzy Olejníka o záludnostech architektury ve hrách, potažmo o studené válce některých herních firem proti Microsoftu. Obzory vám ovšem otevře i unikátní téma o lokálních československých hrách v 80. a 90. letech z pera Jardy Švelcha, rozbor neúspěchu firmy Disney v herním světě a profil tvůrců českého hitu Factorio v rubrice dílna. Ale vy už si to svoje najdete v novém Levelu sami. 🙂