Menu
253 254 Červen 2015 255
Články Editorial

Level 254

Editorial

  • Kdo jste?
  • 3

Radar

  • Oslava her bez dortu, svíček a kamarádů
  • 8
  • Fallout 4
  • 10
  • For Honor
  • 12
  • Doom
  • 13
  • Ghost Recon: Wildlands
  • 14
  • Jízdní řád
  • 15
  • Mirror‘s Edge Catalyst
  • 16
  • Dark Souls 3
  • 17

Reaktor

  • Jáma pekel: Diverzita příkazem
  • 18
  • Za pět minut dvanáct: Je potřeba upustit páru
  • 20
  • Továrna na sny: Shrnutí: co jsme (u/po)dělali
  • 21
  • Wolfův revír: Chytré věci
  • 22

Fenomén

  • Zachraňte vojína Skywalkera
  • 24
  • Battlefield s duší
  • 26
  • Černá sanitka
  • 28
  • Boj o přežití
  • 54

Rozhovor

  • Brenda Romero: Nebát se kroku do neznáma
  • 32

Téma

  • Hra na celý život
  • 38
  • Jak být zlý a ještě za to mít body
  • 42
  • Rozděl a panuj
  • 46
  • Nevhodná látka
  • 50
  • Vidět ušima
  • 80

Recenze

  • Yoshi´s Woolly World - 3/5
  • 60
  • Sunset - 2/5
  • 62
  • Car Mechanic Simulator 2015 - 3/5
  • 63
  • Carmageddon: Reincarnation - 3/5
  • 64
  • Toren - 2/5
  • 66
  • The Incredible Adventures of Van Helsing III - 2/5
  • 67
  • Not a Hero - 4/5
  • 68
  • Audiosurf 2 - 4/5
  • 70
  • Hatred - 1/5
  • 71
  • Verdun - 3/5
  • 72
  • Guns, Gore & Cannoli - 3/5
  • 74
  • Kaiju-a-gogo - 2/5
  • 75
  • Heroes of the Storm - 4/5
  • 76
  • Splatoon - 4/5
  • 78
  • Invisible Inc. - 4/5
  • 79

Dílna

  • Trnitá cesta k úspěchu
  • 84
  • Profil: Pulsetense Games & Baris Tarimcioglu
  • 88

Retro

  • Making of: Rise of the Triad
  • 92
  • Osobní legendy: Jakub Hussar
  • 94
  • Rybkova nora: Pozor na sběrny!
  • 95
  • Retronaut: Theme Hospital
  • 96
  • Retrosága: Carmageddon
  • 98

Tech

  • Novinky
  • 102
  • LCD, TFT, LED, OLED, curved!
  • 104
  • Když tisknout, tak trojrozměrně
  • 110

Kultura

  • Jukebox: Austin Wintory: Sunset
  • 112
  • Kulturní dotazník
  • 113

Pavlač

  • Pavlač
  • 114

KDO JSTE?

Práce na obálce tohoto čísla nás opět přivedla k dlouhé redakční debatě na téma „Kdo jsou vlastně naši čtenáři? Co všechno si na obálce můžeme dovolit, abychom je nejen neztratili, ale naopak nalákali ke koupi?“ V Levelu dlouhodobě razíme názor, že čistá a originálně vypadající obálka zaujme na stánku plném křiklavých nápisů víc než tisíc vysvětlujících poznámek. Přesto si nikdy nejsme jisti, zda není daný nápad tak říkajíc „přes čáru” a musíme se shodnout na kompromisu. A to přesto, že slogan, který na obálku tento měsíc navrhoval Lukáš Grygar („Blíží se vlna Vader”) nás všechny dost pobavil. Schválně nám dejte vědět, jak moc velkou roli hraje ve vašem rozhodování o koupi Levelu právě obálka a informace na ní. Moc nám tím pomůžete!

Ať už nám ale napíšete cokoliv, asi všichni se shodneme na tom, že mnohem důležitější než obálka je to, co se skrývá za ní – tedy samotné články. A tady vám má Level 254 co nabídnout. Přímo v americkém Los Angeles jsme připravovali články o nových hrách z tradiční výstavy E3, na rozhovor jsme překecali legendární vývojářku Brendu Romero a v tematických článcích jsme se podívali na zoubek například fenoménu survival her.

Jak jsme avizovali už minule, tento měsíc uplynuly dva roky od vydání Levelu 231, který vás obálkou s motivem DayZ přivítal v nové éře vydávání našeho magazínu. Při té příležitosti jsme dali hlavy dohromady a připravili jsme pár menších změn. Rubriku dopisů přesouváme definitivně na web a vedle několika grafických změn jsme také dali na vaše četné žádosti a rozšířili rubriku „Měsíc v kuse“, ve které vás seznamujeme s nově oznámenými hrami.

Snad se vám bude Level 254 líbit alespoň tak jako všechny předchozí.

Příjemné letní čtení přejí…

Ondřej Průša, Martin Bach, Petr Poláček