Menu
241 242 Květen 2014 243
Články Editorial

Level 242

Editorial

  • Po roce a po dni
  • 4

Čtenář měsíce

  • Dávejte pozor, dostanete hru!
  • 6

Dopisy

  • Dopisy
  • 8

Redakce

  • Výsledky ankety
  • 10

Radar

  • Komunitní vývoj může vést do pekla
  • 14
  • Krásné nové hry
  • 16
  • Jízdní řád
  • 17

Reaktor

  • Jáma pekel: Není hráč jako hráč!
  • 18
  • Wolfův revír: Střelivo pro ženy
  • 19
  • Za pět minut dvanáct: Hodnota hodnocení
  • 20
  • Herodes na tablet(ách): Nejdříve tužka, potom prsty... co bude dál?
  • 21

Téma

  • Herní duše
  • 22
  • Hry v první linii
  • 38
  • Dívčí válka
  • 44

Rozhovor

  • Thomas Grip: Horor nemá být o příšerách
  • 30

Recenze

  • Child of Light - 3/5
  • 50
  • 2014 FIFA World Cup Brazil - 3/5
  • 52
  • Blackwell Epiphany - 4/5
  • 53
  • Memento Mori 2: Guardians of Immortality - 4/5
  • 54
  • Wargame: Red Dragon - 4/5
  • 56
  • Mario Golf World Tour - 4/5
  • 58
  • Monument Valley - 4/5
  • 59
  • Trials Fusion - 4/5
  • 60
  • Ether One - 4/5
  • 62
  • Bound by Flame - 2/5
  • 64
  • Warlock 2: The Exiled - 3/5
  • 66
  • Angry Birds Go! - 3/5
  • 67
  • Mario Kart 8 - 4/5
  • 68
  • République: Metamorphosis - 4/5
  • 69
  • Daylight - 2/5
  • 70
  • Mercenary Kings - 3/5
  • 72
  • Broken Sword 5: The Serpent´s Curse, Část 2 - 4/5
  • 74

Fenomén

  • Dej mi víc peněz, já ti dám víc zábavy
  • 76
  • Jak to nedělat aneb výchova blbých hráčů
  • 80

Dílna

  • Profil: Endnight Games
  • 86

Retro

  • Making of: Asteroids
  • 90
  • Osobní legendy: Hrvoje Horvatek
  • 92
  • Retronaut: Prehistorik
  • 94
  • Jak si čechoslováci hráli na hackery
  • 96
  • Rybkova nora: Atari 400/800
  • 100
  • Tajemný hrob konzolového hraní nalezen!
  • 102

Tech

  • Technologie (blízké) budoucnosti
  • 104
  • XBMC: Vy ho ještě nemáte?
  • 108
  • Sliby chyby: Holografická média
  • 110

Kultura

  • Jukebox: Lennie Moore: Outcast
  • 112
  • Kulturní dotazník
  • 113

Pavlač

  • Pavlač
  • 114

PO ROCE A PO DNI

Tak už je to rok. Už rok se neustále učíme jak vydávat LEVEL na vlastní pěst. Už rok nejsme jenom redaktoři, ale i vydavatelé, obchodníci, produkční a účetní. Už rok vytváříme LEVEL doslova na koleni, po večerech, o víkendech a vůbec ve volném čase, o který připravujeme naše přítelkyně, manželky, děti a psy (hlavně ty psy!). A už rok nám postupně dochází, že děláme tak trochu bláznivou věc. LEVEL se ale oproti všem předpokladům a předpovědím škarohlídů stále drží a i přes polní podmínky vychází pravidelně a včas. Nepopíráme, že jsme zažili i perné chvilky – některá čísla se neprodávala úplně skvěle, shánění digitálních verzí her také nebylo bez problémů a řada věcí se ukázala být o dost složitější, než jsme si původně mysleli. Vždycky jste tu byli ale vy – naši věrní čtenáři – kdo nás pozitivními ohlasy a nadšením znovu nabil energií. Moc vám za to děkujeme a zároveň vás vyzýváme – říkejte o Levelu svým známým, doporučujte jej, pište o něm na Facebook nebo na Twitter a vůbec dejte všemožně světu vědět, že i v dnešní době má čtení papírového časopisu smysl. V naší situaci totiž nikdy nebudeme mít definitivně vyhráno a LEVEL vás potřebuje skutečně každý měsíc.

Ale dost burcování! Aktuální číslo totiž stejně nejlépe doporučí jeho obsah. Ať už se začtete do rozhovoru s tvůrcem populárního hororu Amnesia Thomasem Gripem, do témat o tajemstvích herních příběhů, free to play hrách nebo herním feminismu, do některé z lákavých recenzí nebo snad do článku o hackerských hrách vytvářených v bývalém ČSSR, pokaždé si můžete být jisti, že se dozvíte něco nového. A o to jde přeci především.

Zábavné a podnětné čtení přejí…

Ondřej Průša, Martin Bach, Petr Poláček