Menu
239 240 Březen 2014 241
Články Editorial

Level 240

Editorial

  • Smrt číhá všude
  • 3

Čtenář měsíce

  • Level mi určil cestu
  • 7

Dopisy

  • Dopisy čtenářů
  • 8

Radar

  • Odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil
  • 12
  • Krásné nové hry
  • 14
  • Jízdní řád
  • 15

Reaktor

  • Jáma pekel: Hlavně to/se nepodělat!
  • 16
  • Wolfův revír: Kdo platí hry zdarma?
  • 17
  • Za pět minut dvanáct: Regulace hraní? Ale ne tak docela!
  • 18
  • Herodes na tablet(ách)
  • 19

Téma

  • Připravte se zemřít
  • 20
  • Zabil jsem Hitlera, vážení
  • 76
  • Dungeon: Zpátky do minulosti
  • 80

Rozhovor

  • Oleg Javorskij: Život ve stínu apokalypsy
  • 30

Fenomén

  • Hry ve filmu, hry v televizi
  • 38
  • Nejlepší kapela na světě
  • 70
  • Flappy Bird: Šest fází (ne)úspěchu
  • 74

Recenze

  • Dark Souls II - 5/5
  • 44
  • Lightning Returns: Final Fantasy XIII - 3/5
  • 48
  • Rambo: The Video Game - 1/5
  • 50
  • Yoshi´s New Island - 3/5
  • 51
  • Castlevania: Lords of Shadow 2 - 2/5
  • 52
  • Thief - 3/5
  • 53
  • The Lego Movie Videogame - 4/5
  • 58
  • Banished - 3/5
  • 59
  • South Park: The Stick of Truth - 4/5
  • 60
  • Plants vs. Zombies: Garden Warfare - 3/5
  • 62
  • Steamworld Dig - 3/5
  • 63
  • Titanfall - 5/5
  • 64
  • Shadowrun: Dragonfall - 4/5
  • 66
  • The Walking Dead: Season Two, Episode 2 - A House Divided - 4/5
  • 68

Dílna

  • Zakuklený obr
  • 86
  • Profil: Iridium Studios
  • 90

Retro

  • Making of: Choplifter!
  • 94
  • Rybkova nora: Jak se PC stalo herní platformou
  • 96
  • Osobní legendy: Martin Boháč
  • 97
  • Retronaut: Duke Nukem 1
  • 98
  • Stroje času
  • 100

Tech

  • Asus T100TA
  • 104
  • S 3D skenerem do přírody
  • 106
  • Sliby chyby: Fyzikální akcelerátory
  • 110

Kultura

  • Jukebox: Jaime Christopherson: Metal Gear Rising: Revengeance
  • 112
  • Kulturní dotazník
  • 113

Pavlač

  • Pavlač
  • 114

Starší čísla je možné objednat u firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese level@send.cz

SMRT ČÍHÁ VŠUDE

Hlavní téma tohoto čísla Levelu určuje vydání Dark Souls II. Prvního (lépe řečeno druhého, při započítání Demon‘s Souls) dílu této japonské akční hry se u nás podle neoficiálních informací českého distributora prodalo jen několik desítek, po vydání PC verze snad i stovek kusů. Přesto ji považujeme za jednu z nejzajímavějších a nejlepších her posledních let. Dark Souls vás svou obtížností dovedou až na samotné hranice zoufalství, předvedou vám frustrující krvavé šílenství, ale zároveň ve vás probudí umanutou snahu vzepřít se vlastní virtuální smrti. Vůli bojovat a nevzdat se, přestože rozum už vyvěšuje bílou vlajku. O tom přeci vždycky akční hry byly a my jsme rádi, že Dark Souls (ale i další hry) nám tuhle skutečnost připomínají. A připomene vám to i zmiňované hlavní téma o vývoji smrti ve hrách, které na rovných deseti stranách zpracoval David Kubec.

Ostatně své smrti se už skoro před rokem vzepřel i LEVEL. Po deseti číslech vydaných v nových podmínkách jsme se proto rozhodli, že je čas zeptat se vás, co si o aktuální podobě Levelu vlastně myslíte. Na adrese www.level.cz/anketa jsme připravili několik otázek a byli bychom moc rádi, kdybyste na ně na rovinu odpověděli. Ne proto, že jednoho z vás vybereme a dáme mu Xbox 360 (i když i to není k zahození), ale proto, že nám jde všem o jednu společnou věc – aby tu LEVEL byl ještě zatraceně dlouho a byl co nejlepší.

Zábavné a podnětné čtení přejí…

Ondřej Průša, Martin Bach, Petr Poláček