- Level Archív
- >
- Ročník 2014
- >
- Číslo 240
Level 240
- Smrt číhá všude
- Editorial
- 3
- Obsah
- Obsah
- 6
- Level mi určil cestu
- Čtenář měsíce
- 7
- Dopisy čtenářů
- Dopisy
- 8
- Deponia
- Obsah
- 10
- Odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil
- Radar
- 12
- Krásné nové hry
- Radar
- 14
- Jízdní řád
- Radar
- 15
- Jáma pekel: Hlavně to/se nepodělat!
- Reaktor
- 16
- Wolfův revír: Kdo platí hry zdarma?
- Reaktor
- 17
- Za pět minut dvanáct: Regulace hraní? Ale ne tak docela!
- Reaktor
- 18
- Herodes na tablet(ách)
- Reaktor
- 19
- Připravte se zemřít
- Téma
- 20
- Oleg Javorskij: Život ve stínu apokalypsy
- Rozhovor
- 30
- Hry ve filmu, hry v televizi
- Fenomén
- 38
- Dark Souls II - 5/5
- Recenze
- 44
- Lightning Returns: Final Fantasy XIII - 3/5
- Recenze
- 48
- Rambo: The Video Game - 1/5
- Recenze
- 50
- Yoshi´s New Island - 3/5
- Recenze
- 51
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - 2/5
- Recenze
- 52
- Thief - 3/5
- Recenze
- 53
- The Lego Movie Videogame - 4/5
- Recenze
- 58
- Banished - 3/5
- Recenze
- 59
- South Park: The Stick of Truth - 4/5
- Recenze
- 60
- Plants vs. Zombies: Garden Warfare - 3/5
- Recenze
- 62
- Steamworld Dig - 3/5
- Recenze
- 63
- Titanfall - 5/5
- Recenze
- 64
- Shadowrun: Dragonfall - 4/5
- Recenze
- 66
- The Walking Dead: Season Two, Episode 2 - A House Divided - 4/5
- Recenze
- 68
- Nejlepší kapela na světě
- Fenomén
- 70
- Flappy Bird: Šest fází (ne)úspěchu
- Fenomén
- 74
- Zabil jsem Hitlera, vážení
- Téma
- 76
- Dungeon: Zpátky do minulosti
- Téma
- 80
- Zakuklený obr
- Dílna
- 86
- Profil: Iridium Studios
- Dílna
- 90
- Making of: Choplifter!
- Retro
- 94
- Rybkova nora: Jak se PC stalo herní platformou
- Retro
- 96
- Osobní legendy: Martin Boháč
- Retro
- 97
- Retronaut: Duke Nukem 1
- Retro
- 98
- Stroje času
- Retro
- 100
- Asus T100TA
- Tech
- 104
- S 3D skenerem do přírody
- Tech
- 106
- Sliby chyby: Fyzikální akcelerátory
- Tech
- 110
- Jukebox: Jaime Christopherson: Metal Gear Rising: Revengeance
- Kultura
- 112
- Kulturní dotazník
- Kultura
- 113
- Pavlač
- Pavlač
- 114
Editorial
- Smrt číhá všude
- Redakce
- 3
Čtenář měsíce
- Level mi určil cestu
- Ondřej Novotný
- 7
Dopisy
- Dopisy čtenářů
- Redakce
- 8
Radar
- Odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil
- Petr Poláček
- 12
- Krásné nové hry
- Redakce
- 14
- Jízdní řád
- Redakce
- 15
Reaktor
- Jáma pekel: Hlavně to/se nepodělat!
- Dan Vávra
- 16
- Wolfův revír: Kdo platí hry zdarma?
- Michal Rybka
- 17
- Za pět minut dvanáct: Regulace hraní? Ale ne tak docela!
- Lukáš Macura
- 18
- Herodes na tablet(ách)
- Jan Herodes
- 19
Téma
- Připravte se zemřít
- David Kubec
- 20
- Zabil jsem Hitlera, vážení
- Pavel Dobrovský
- 76
- Dungeon: Zpátky do minulosti
- Michal Němec
- 80
Rozhovor
- Oleg Javorskij: Život ve stínu apokalypsy
- Pavel Dobrovský
- 30
Fenomén
- Hry ve filmu, hry v televizi
- Jan Švelch
- 38
- Nejlepší kapela na světě
- Lukáš Grygar
- 70
- Flappy Bird: Šest fází (ne)úspěchu
- Jan Švelch
- 74
Recenze
- Dark Souls II - 5/5
- Lukáš Grygar
- 44
- Lightning Returns: Final Fantasy XIII - 3/5
- Jiří Pavlovský
- 48
- Rambo: The Video Game - 1/5
- Jakub Kovář
- 50
- Yoshi´s New Island - 3/5
- Jiří Pavlovský
- 51
- Castlevania: Lords of Shadow 2 - 2/5
- Vilém Koubek
- 52
- Thief - 3/5
- Jan Olejník
- 53
- The Lego Movie Videogame - 4/5
- Jiří Pavlovský
- 58
- Banished - 3/5
- Jakub Kovář
- 59
- South Park: The Stick of Truth - 4/5
- Vojtěch Bednář
- 60
- Plants vs. Zombies: Garden Warfare - 3/5
- Lucie Jiříková
- 62
- Steamworld Dig - 3/5
- Ladislav Loukota
- 63
- Titanfall - 5/5
- Daniel Kremser
- 64
- Shadowrun: Dragonfall - 4/5
- Daniel Kremser
- 66
- The Walking Dead: Season Two, Episode 2 - A House Divided - 4/5
- Petr Ticháček
- 68
Dílna
- Zakuklený obr
- Ondřej Novotný
- 86
- Profil: Iridium Studios
- Jan Horčík
- 90
Retro
- Making of: Choplifter!
- Pavel Dobrovský
- 94
- Rybkova nora: Jak se PC stalo herní platformou
- Michal Rybka
- 96
- Osobní legendy: Martin Boháč
- Redakce
- 97
- Retronaut: Duke Nukem 1
- Pavel Dobrovský
- 98
- Stroje času
- Jan Olejník
- 100
Tech
- Asus T100TA
- Michal Rybka
- 104
- S 3D skenerem do přírody
- Jan Olejník
- 106
- Sliby chyby: Fyzikální akcelerátory
- Michal Rybka
- 110
Kultura
- Jukebox: Jaime Christopherson: Metal Gear Rising: Revengeance
- Lukáš Grygar
- 112
- Kulturní dotazník
- Redakce
- 113
Pavlač
- Pavlač
- Jiří Pavlovský
- 114
Starší čísla je možné objednat u firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese level@send.cz
SMRT ČÍHÁ VŠUDE
Hlavní téma tohoto čísla Levelu určuje vydání Dark Souls II. Prvního (lépe řečeno druhého, při započítání Demon‘s Souls) dílu této japonské akční hry se u nás podle neoficiálních informací českého distributora prodalo jen několik desítek, po vydání PC verze snad i stovek kusů. Přesto ji považujeme za jednu z nejzajímavějších a nejlepších her posledních let. Dark Souls vás svou obtížností dovedou až na samotné hranice zoufalství, předvedou vám frustrující krvavé šílenství, ale zároveň ve vás probudí umanutou snahu vzepřít se vlastní virtuální smrti. Vůli bojovat a nevzdat se, přestože rozum už vyvěšuje bílou vlajku. O tom přeci vždycky akční hry byly a my jsme rádi, že Dark Souls (ale i další hry) nám tuhle skutečnost připomínají. A připomene vám to i zmiňované hlavní téma o vývoji smrti ve hrách, které na rovných deseti stranách zpracoval David Kubec.
Ostatně své smrti se už skoro před rokem vzepřel i LEVEL. Po deseti číslech vydaných v nových podmínkách jsme se proto rozhodli, že je čas zeptat se vás, co si o aktuální podobě Levelu vlastně myslíte. Na adrese www.level.cz/anketa jsme připravili několik otázek a byli bychom moc rádi, kdybyste na ně na rovinu odpověděli. Ne proto, že jednoho z vás vybereme a dáme mu Xbox 360 (i když i to není k zahození), ale proto, že nám jde všem o jednu společnou věc – aby tu LEVEL byl ještě zatraceně dlouho a byl co nejlepší.
Zábavné a podnětné čtení přejí…
Ondřej Průša, Martin Bach, Petr Poláček