- Level Archív
- >
- Ročník 2014
- >
- Číslo 239
Level 239
- Přirozený výběr
- Editorial
- 3
- Obsah
- Obsah
- 6
- Dopisy čtenářů
- Dopisy
- 8
- King Arthur II: The Role-Playing Wargame
- Obsah
- 10
- Vítejte v roce 0
- Radar
- 12
- Krásné nové hry
- Radar
- 15
- Jízdní řád
- Radar
- 16
- Jáma pekel: Cesta za next-genem
- Reaktor
- 18
- Wolfův revír: Proč ve hrách přežívají blbosti?
- Reaktor
- 19
- Za pět minut dvanáct: Dungeon keeper: Konec jedné legendy
- Reaktor
- 20
- Herodes na tablet(ách): Co je adekvátní cena za hru?
- Reaktor
- 21
- Nejistý osud herních blockbusterů
- Téma
- 22
- Titanfall
- Téma
- 26
- Palmer Lucky: Dlouhá cesta do Matrixu
- Rozhovor
- 30
- Souboj titánů
- Fenomén
- 38
- Might & Magic X: Legacy - 4/5
- Recenze
- 44
- Blackguards - 3/5
- Recenze
- 46
- Arma 3: Adapt - 4/5
- Recenze
- 47
- Metal Gear Rising: Revengeance - 4/5
- Recenze
- 48
- Nidhogg - 4/5
- Recenze
- 49
- Donkey Kong Country: Tropical Freeze - 4/5
- Recenze
- 50
- Consortium - 2/5
- Recenze
- 52
- Jazzpunk - 3/5
- Recenze
- 54
- Rymdkapsel - 4/5
- Recenze
- 55
- Tomb Raider: Definitive Edition - 4/5
- Recenze
- 56
- The Wolf Among Us – Episode 2: Smoke & Mirrors - 3/5
- Recenze
- 58
- Fable Anniversary - 3/5
- Recenze
- 59
- Broken Age, Act 1 - 4/5
- Recenze
- 60
- Assassin’s Creed III: Liberation HD - 3/5
- Recenze
- 62
- Octodad: Dadliest Catch - 3/5
- Recenze
- 63
- Smrt v Dayz bolí, i po tisící
- Fenomén
- 64
- Hezky česky
- Téma
- 68
- Továrna na peníze nebo služba fanouškům?
- Téma
- 76
- Strach v polygonech
- Téma
- 82
- Utržení z řetězu
- Dílna
- 86
- Profil: Endless Fluff Games
- Dílna
- 90
- Making of: Lode Runner
- Retro
- 94
- Rybkova nora: Jednočipové konzole
- Retro
- 96
- Osobní legendy: Viktor Bocan
- Retro
- 97
- Retronaut: Alley Cat
- Retro
- 98
- Peklo a ráj herního poblouznění
- Retro
- 100
- Steamos: Zapomeňte na windows?
- Tech
- 106
- Divoká karta roku 2014: Chromebooky
- Tech
- 110
- Jukebox: Austin Wintory: The Banner Saga
- Kultura
- 112
- Kulturní dotazník
- Kultura
- 113
- Pavlač
- Pavlač
- 114
Editorial
- Přirozený výběr
- Redakce
- 3
Dopisy
- Dopisy čtenářů
- Redakce
- 8
Radar
- Vítejte v roce 0
- Petr Poláček
- 12
- Krásné nové hry
- Redakce
- 15
- Jízdní řád
- Redakce
- 16
Reaktor
- Jáma pekel: Cesta za next-genem
- Dan Vávra
- 18
- Wolfův revír: Proč ve hrách přežívají blbosti?
- Michal Rybka
- 19
- Za pět minut dvanáct: Dungeon keeper: Konec jedné legendy
- Lukáš Macura
- 20
- Herodes na tablet(ách): Co je adekvátní cena za hru?
- Jan Herodes
- 21
Téma
- Nejistý osud herních blockbusterů
- Martin Bach
- 22
- Titanfall
- Aleš Smutný
- 26
- Hezky česky
- Vojtěch Schubert
- 68
- Továrna na peníze nebo služba fanouškům?
- Jan Švelch
- 76
- Strach v polygonech
- Redakce
- 82
Rozhovor
- Palmer Lucky: Dlouhá cesta do Matrixu
- Pavel Dobrovský
- 30
Fenomén
- Souboj titánů
- Lukáš Grygar
- 38
- Smrt v Dayz bolí, i po tisící
- Zuzana Cinková
- 64
Recenze
- Might & Magic X: Legacy - 4/5
- Michal Němec
- 44
- Blackguards - 3/5
- Pavel Dobrovský
- 46
- Arma 3: Adapt - 4/5
- Vojtěch Bednář
- 47
- Metal Gear Rising: Revengeance - 4/5
- Vilém Koubek
- 48
- Nidhogg - 4/5
- Ondřej Švára
- 49
- Donkey Kong Country: Tropical Freeze - 4/5
- Jiří Pavlovský
- 50
- Consortium - 2/5
- Pavel Dobrovský
- 52
- Jazzpunk - 3/5
- Pavel Dobrovský
- 54
- Rymdkapsel - 4/5
- Lukáš Grygar
- 55
- Tomb Raider: Definitive Edition - 4/5
- Aleš Smutný
- 56
- The Wolf Among Us – Episode 2: Smoke & Mirrors - 3/5
- Petr Ticháček
- 58
- Fable Anniversary - 3/5
- Gábina Šuterová
- 59
- Broken Age, Act 1 - 4/5
- Petr Ticháček
- 60
- Assassin’s Creed III: Liberation HD - 3/5
- Lukáš Grygar
- 62
- Octodad: Dadliest Catch - 3/5
- Lucie Jiříková
- 63
Dílna
- Utržení z řetězu
- Martin Bach
- 86
- Profil: Endless Fluff Games
- Jan Horčík
- 90
Retro
- Making of: Lode Runner
- Pavel Dobrovský
- 94
- Rybkova nora: Jednočipové konzole
- Michal Rybka
- 96
- Osobní legendy: Viktor Bocan
- Redakce
- 97
- Retronaut: Alley Cat
- Pavel Dobrovský
- 98
- Peklo a ráj herního poblouznění
- Jaroslav Švelch
- 100
Tech
- Steamos: Zapomeňte na windows?
- Jan Olejník
- 106
- Divoká karta roku 2014: Chromebooky
- Michal Rybka
- 110
Kultura
- Jukebox: Austin Wintory: The Banner Saga
- Lukáš Grygar
- 112
- Kulturní dotazník
- Pavel Dobrovský
- 113
Pavlač
- Pavlač
- Jiří Pavlovský
- 114
Starší čísla je možné objednat u firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese level@send.cz
PŘIROZENÝ VÝBĚR
Co dělá herní rok z pohledu hráče zajímavým? Kolik „velkých“ her vlastně musí vyjít? Nebo je snad nezbytné, aby vyšlo rozmáchlé RPG, nablýskaná onlinovka či se objevila nečekaně kvalitní střílečka s provokativním námětem, ze které vznikne další nekonečná série? Ptáme se z jednoho prostého důvodu – v roce 2013 vyšlo Grand Theft Auto V, dočkali jsme se nových dílů blockbusterových sérií Call of Duty, Battlefield i Assassin’s Creed a sledovali boom nezávislých her a her v rámci Steam Early Access. Dokonce před koncem roku přišly na trh nové konzole! Podle papírových předpokladů by index zajímavosti roku 2013 měl atakovat rekordní hodnoty. Přesto však pohled do žebříčků her roku na všemožných herních serverech nebo v magazínech odhalí, že nemalá část hráčů má názor přesně opačný. Rok 2013 jim ničím zajímavý nepřišel! Protože opravdu kvalitních velkých i malých her vyšlo v roce 2013 nepřeberné množství, musí být za nečekaným sentimentem hráčů něco jiného a jako první nás napadá, že to je přetlakem herního obsahu, který se valí ze všech stran.
Zábavné a podnětné čtení přejí…
Ondřej Průša, Martin Bach, Petr Poláček