Menu

Level 239

Editorial

  • Přirozený výběr
  • 3

Dopisy

  • Dopisy čtenářů
  • 8

Radar

  • Vítejte v roce 0
  • 12
  • Krásné nové hry
  • 15
  • Jízdní řád
  • 16

Reaktor

  • Jáma pekel: Cesta za next-genem
  • 18
  • Wolfův revír: Proč ve hrách přežívají blbosti?
  • 19
  • Za pět minut dvanáct: Dungeon keeper: Konec jedné legendy
  • 20
  • Herodes na tablet(ách): Co je adekvátní cena za hru?
  • 21

Téma

  • Nejistý osud herních blockbusterů
  • 22
  • Titanfall
  • 26
  • Hezky česky
  • 68
  • Továrna na peníze nebo služba fanouškům?
  • 76
  • Strach v polygonech
  • 82

Rozhovor

  • Palmer Lucky: Dlouhá cesta do Matrixu
  • 30

Fenomén

  • Souboj titánů
  • 38
  • Smrt v Dayz bolí, i po tisící
  • 64

Recenze

  • Might & Magic X: Legacy - 4/5
  • 44
  • Blackguards - 3/5
  • 46
  • Arma 3: Adapt - 4/5
  • 47
  • Metal Gear Rising: Revengeance - 4/5
  • 48
  • Nidhogg - 4/5
  • 49
  • Donkey Kong Country: Tropical Freeze - 4/5
  • 50
  • Consortium - 2/5
  • 52
  • Jazzpunk - 3/5
  • 54
  • Rymdkapsel - 4/5
  • 55
  • Tomb Raider: Definitive Edition - 4/5
  • 56
  • The Wolf Among Us – Episode 2: Smoke & Mirrors - 3/5
  • 58
  • Fable Anniversary - 3/5
  • 59
  • Broken Age, Act 1 - 4/5
  • 60
  • Assassin’s Creed III: Liberation HD - 3/5
  • 62
  • Octodad: Dadliest Catch - 3/5
  • 63

Dílna

  • Utržení z řetězu
  • 86
  • Profil: Endless Fluff Games
  • 90

Retro

  • Making of: Lode Runner
  • 94
  • Rybkova nora: Jednočipové konzole
  • 96
  • Osobní legendy: Viktor Bocan
  • 97
  • Retronaut: Alley Cat
  • 98
  • Peklo a ráj herního poblouznění
  • 100

Tech

  • Steamos: Zapomeňte na windows?
  • 106
  • Divoká karta roku 2014: Chromebooky
  • 110

Kultura

  • Jukebox: Austin Wintory: The Banner Saga
  • 112
  • Kulturní dotazník
  • 113

Pavlač

  • Pavlač
  • 114

Starší čísla je možné objednat u firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese level@send.cz

PŘIROZENÝ VÝBĚR

Co dělá herní rok z pohledu hráče zajímavým? Kolik „velkých“ her vlastně musí vyjít? Nebo je snad nezbytné, aby vyšlo rozmáchlé RPG, nablýskaná onlinovka či se objevila nečekaně kvalitní střílečka s provokativním námětem, ze které vznikne další nekonečná série? Ptáme se z jednoho prostého důvodu – v roce 2013 vyšlo Grand Theft Auto V, dočkali jsme se nových dílů blockbusterových sérií Call of Duty, Battlefield i Assassin’s Creed a sledovali boom nezávislých her a her v rámci Steam Early Access. Dokonce před koncem roku přišly na trh nové konzole! Podle papírových předpokladů by index zajímavosti roku 2013 měl atakovat rekordní hodnoty. Přesto však pohled do žebříčků her roku na všemožných herních serverech nebo v magazínech odhalí, že nemalá část hráčů má názor přesně opačný. Rok 2013 jim ničím zajímavý nepřišel! Protože opravdu kvalitních velkých i malých her vyšlo v roce 2013 nepřeberné množství, musí být za nečekaným sentimentem hráčů něco jiného a jako první nás napadá, že to je přetlakem herního obsahu, který se valí ze všech stran.

Zábavné a podnětné čtení přejí…

Ondřej Průša, Martin Bach, Petr Poláček