Menu

Level 190

Editorial

  • Editorial
  • 3

Kalendář

  • Události na obzoru
  • 4

Obsah DVD

  • Obsah DVD
  • 7

Dopisy

  • Dopisy
  • 8

Preview

  • Splinter Cell Conviction
  • 12
  • Hunted: The Demon's Forge
  • 28
  • F1 2010
  • 30
  • Blur
  • 32
  • Zaklínač 2
  • 36
  • Fallout: New Vegas
  • 40

Komentář

  • Nadáváte u hry? Může za to interface
  • 16
  • Kdo s koho: Clint Hocking vs Emil Pagliarulo
  • 18
  • Jáma pekel: Kopírování zabíjí zábavu
  • 20
  • Wolfův revír: Jsou mobilní hry retardované?
  • 21
  • IGF 2010
  • 22
  • Redakční vývěska
  • 24
  • Události herního průmyslu pohledem redakce
  • 26

Novinky

  • Pure Football
  • 34
  • Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck´s Revenge
  • 34
  • Mafia II
  • 34
  • Jagged Alliance 3
  • 34
  • F.3.A.R.
  • 34
  • Deus Ex: Human Revolution
  • 34
  • Bleskovky
  • 34
  • Shatter
  • 35
  • R.U.S.E.
  • 35
  • Portal 2
  • 35
  • Patrician
  • 35
  • Kane & Lynch 2: Dog Days
  • 35
  • Fable III
  • 35

Galerie

  • Pixelvize
  • 44

Téma

  • Návrat interaktivních filmů
  • 46

Recenze

  • Just Cause 2 - 80
  • 52
  • Supreme Commander 2 - 80
  • 56
  • Dragon Age: Prameny - Procitnutí - 80
  • 60
  • The Settlers 7: Cesta ke koruně - 80
  • 62
  • Closure - 80
  • 63
  • Command & Conquer 4: Tiberian Twilight - 50
  • 64
  • Warhammer 40,000 Dawn of War 2 - Chaos Rising - 80
  • 66
  • Prison Break: The Conspiracy - 60
  • 68
  • Flotila - 60
  • 69
  • Půl kila mletýho - 60
  • 70
  • Spectre - 80
  • 71
  • The Whispered World - 80
  • 72
  • Arthur a Maltazardova Pomsta - 40
  • 73
  • Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic - 50
  • 74
  • Redder - 70
  • 75
  • Clover - 70
  • 76
  • Zataženo, občas trakaře - 70
  • 77
  • Sonic & Sega All-Stars Racing - 60
  • 77

Hardware

  • Vibro Pod Digital Music Vibe Pink
  • 80
  • Intel X25-V Value
  • 80
  • Hal3000 Alien 9918
  • 80
  • Logitech Harmony 600 a 650
  • 81
  • Asus ENGTX480/2DI
  • 81
  • Acer Aspire GD245HQ
  • 81
  • Nerf N-Strike
  • 82
  • "Revolver" Maverick Rev-6 - 90
  • 83
  • "Puška" Recon CS-6 - 90
  • 84
  • "Lehký kulomet" Raider CS-35 - 70
  • 85
  • "Těžký kulomet" Havoc Fire EBF-25 (aka Vulcan - 100
  • 86
  • Iriver Story - 70
  • 88
  • Lenovo Ideapad S10-3T - 70
  • 89
  • Výkonová analýza hry - Metro 2033
  • 90
  • Výkonová analýza hry - Just Cause 2
  • 92
  • Nintendo DSI XL - 80
  • 93
  • Křemíkové Nebe - Game & Watch
  • 110

Konzole

  • Final Fantasy 13 - 90
  • 94
  • The Eye of Judgment Legends - 70
  • 95
  • 2010 Fifa World Cup South Africa - 60
  • 96
  • Picross 3D - 80
  • 97
  • Resonance of Fate - 70
  • 98
  • Red Steel 2 - 70
  • 99
  • Puzzle Chronicles - 50
  • 99

Rozhovor

  • Ichiro Lambre & Dejobaan Games
  • 100

Profil

  • Blue Byte Software
  • 102

Restart

  • Warhammer Dawn of War 1 & 2
  • 104

Making of

  • Max Payne
  • 106

Retro

  • Hodina Anatomie - Thief
  • 108
  • Reklamní hry
  • 109
  • Před deseti lety: Redakce na nucené dovolené
  • 112

Starší čísla je možné objednat u firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese send@send.cz

DOČASNÁ ZTRÁTA PAMĚTI

Přežili jste 1. dubna ve zdraví? Apríl je strašná věc, ne kvůli těm vtípkům a naschválům samotným. Ty jsou v pořádku, jen je nikdo neumí dělat s grácií, vtipně a tak, abyste jim alespoň na pár chvil uvěřili. Výjimky se najdou, a když jsem přemýšlel, jakým žertíkem bych chtěl být počastován, přelily se mi do toho zážitky z knihy Tajemný plamen královny Loany (Umberto Eco). Stejně jako ústřední postava bych se rád jednoho dne vzbudil v nemocnici se zjištěním, že má hlava je sice plná encyklopedických vědomostí nasbíraných během života, ale vůbec si nevybavuji žádné zážitky. A v tomto stavu se toužím setkat s hrami. Apríl jedna báseň. Bez předsudků, dojmů a zkušeností bych měl unikátní možnost zjistit, jak na tom hry jsou. Věděl bych, co jsou to hry, že je řada lidí hraje. Vůbec bych však netušil, jestli jsou zábavné, vizuálně přitažlivé nebo provokující, jestli mi něco říkají, jestli je chci vůbec hrát.

Takových otázek bych si chtěl zodpovědět nespočet, což v této chvíli se stoprocentní upřímností nejde. Samozřejmě se tím vším zabývám já, celá redakce a naši externisté dnes a denně. Recenze, preview, zkrátka skoro všechno, o čem je Level, se těmito otázkami zaobírá. Ale co odpovědi? Používáme letité zkušenosti, individuální instinkty a schopnosti k tomu, abychom vás na stránkách Levelu informovali o tom, co vás opravdu zajímá? Nabízíme vám odpovědi na otázky, které s vámi chodí do školy, do práce, na oběd, do postele, do kina i na WC? Snažíme se. Je naším cílem, aby byl Level součástí herní kultury a podílel se na jejím formování a nebyl to pouze papírový rádce, jenž vám skrze čísla má říci, která hra si vaše peníze zaslouží, nebo nezaslouží. Aktuální číslo touto snahou překypuje, a když se na něj teď těsně před odevzdáním do tiskárny dívám, tak jen v duchu přemýšlím, jak bych na Level 190 pohlížel v roli člověka, který právě spadl z Marsu nebo se ve svých skoro třiceti letech znovu narodil, třeba po částečné ztrátě paměti. Bohužel si na tohle nikdy nebudu moci odpovědět, ale doufám, že bych si Level nakonec s chutí přečetl. A stejně tak doufám, že by to podobně dopadlo při pohledu na našlápnuté dubnové číslo i u vás.

Petr Poláček
šéfredaktor