Menu
184 185 Prosinec 2009 186
Články Editorial

Level 185

Editorial

  • Editorial
  • 3

Kalendář

  • Události na obzoru - prosinec 2009
  • 4

Obsah DVD

  • Obsah DVD
  • 7

Dopisy

  • Dopisy vývojové
  • 8

Recenze

  • Borderlands - 80
  • 12
  • Call of Duty: Modern Warfare 2 - 70
  • 60
  • Torchlight - 70
  • 63
  • King´s Bounty: Armored Princess - 80
  • 64
  • Pro Evolution Soccer 2010 - 70
  • 66
  • Cities XL - 60
  • 68
  • Saw: The Videogame - 60
  • 70
  • Painkiller: Resurrection - 40
  • 71
  • Championship Manager 2010 - 80
  • 72
  • Football Manager 2010 - 90
  • 73
  • Inquisitor - 50
  • 74
  • Ghostbusters: The Video Game - 70
  • 75
  • Dreamkiller - 40
  • 76
  • Tales of Monkey Island Chapter 4: The Trial and Execution of Guybrush Threepwood - 70
  • 77

Komentář

  • Kontroverze ve hrách
  • 18
  • Wolfův revír: Střílet si vlastní koně
  • 20
  • Jáma pekel: Komerční výplach mozků
  • 22
  • Kdo s koho: Brenda Brathwaite vs Sheri Graner Ray
  • 24
  • Katovna
  • 26
  • Redakční vývěska - Co dělá redakce, když se nedíváte!
  • 28
  • 10 důvodů proč největší Bioshock 2 zažije hnutí jihočeských matek
  • 40

Soutěž

  • Hard Level 09
  • 27

Preview

  • Necrovision: Lost Company
  • 30
  • Collin McRae Dirt 2
  • 31
  • The Settlers 7: Paths To A Kingdom
  • 32
  • Carrier Command: Gaea Mission
  • 34
  • Simon the Sorcerer 5
  • 36
  • Ghost Pirates of Vooju Island
  • 38
  • Lego Universe
  • 42
  • Metro 2033
  • 54

Novinky

  • Thor
  • 44
  • Star Wars: The Old Republic
  • 44
  • Scivelation
  • 44
  • Planetside Next
  • 44
  • Kane & Lynch 2: Dog Days
  • 44
  • Bleskovky
  • 44
  • Archon Classic
  • 44
  • Warhammer Online
  • 45
  • Star Trek Online
  • 45
  • Project V13 (Fallout Online)
  • 45
  • Minesweeper Adventure
  • 45
  • Dark Void
  • 45
  • Captain America
  • 45
  • Battlefield: Bad Company 2
  • 45
  • Asheron´s Call
  • 45

Téma

  • Špatné hry
  • 46

Galerie

  • Pixelvize
  • 58

Hardware

  • Hardware NEWS
  • 80
  • Vánoční průvodce výpočetním železem
  • 82
  • Borderlands: hardwarová náročnost
  • 90
  • Křemíkové Nebe - PC Engine / TurboGrafx-16
  • 110

Konzole

  • Ratchet & Clank: A Crack In Time - 80
  • 92
  • Brütal Legend - 70
  • 93
  • Mario & Luigi: Bowser´s Inside Story - 90
  • 94
  • Grand Theft Auto: Chinatown Wars - 90
  • 95
  • Assassin´s Creed 2 - 100
  • 96
  • Wii Fit Plus - 80
  • 97
  • DJ Hero - 70
  • 98

Rozhovor

  • Jack Emmert & Cryptic Studios
  • 100

Profil

  • Terminal Reality
  • 102

Restart

  • Black & White
  • 104

Making of

  • Digger
  • 106

Retro

  • Hodina Anatomie - Chapadlák (Maniac Mansion, Day of the Tentacle)
  • 108
  • Přežij nebo zemři!
  • 109
  • Prosinec 1999
  • 112

Plakát

  • King´s Bounty: Armored Princess
  • 117
  • Torchlight
  • 118

Starší čísla je možné objednat u firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese send@send.cz

Všude samá bomba

Řachla bomba. A teď nemyslím to, že jsme spustili zbrusu novou podobu našeho sesterského webu Hrej.cz, kterou prostě musíte vidět, jinak neuvěříte. Že jste nic neslyšeli? No dobrá. Jestliže až do letoška se mělo za to, že zdaleka nejlukrativnější značkou je Grand Theft Auto, tak teď přebírá žezlo Call of Duty. A to způsobem, kterého si musí všimnout i slepec. Modern Warfare 2 jde na dračku jako drogy na techno party a zdá se, že lidem pranic nevadí o 10 dolarů vyšší cena, kterou šéf Activision Bobby Kotick na hru připlácl. Takže se připravte, že do budoucna budeme za podobné AAA hry platit více. Důvod, jenž masivní úspěch MW2 a vlastně i MW z minulého roku zapříčinil, je dle mého názoru jasný. Call of Duty hry jsou příkladem nejprimitivnějších stříleček, které si může v poklidu užít i občasný casual hráč. Hovořím samozřejmě o singleplayeru. Na veškerý pokrok, jenž FPS hry v oblasti hratelnosti udělaly, MW2 kašle a vsází na maximální vizuální efekt spojený s hratelností, která připomíná střílení kartonových panáků na střelnici. A proč se na MW2 jako supi nahrnuli vedle casualů i všechny druhy hráčů pravidelných včetně hardcore maniaků? Protože jednou za rok si to pozlátko primitivní, ale výbušné singleplayer kampaně užijí rádi také, a když to spokojeně za pět hodin zkonzumují, vrhnou se na multiplayer, jenž je naopak skvěle propracovaný a vydrží na dlouho. MW2 je vlastně nádherná ukázka koncepčně tradiční, snad až zastaralé hry, která ovšem sedne všem. Zmlátit ji za to nemůžeme, ale já osobně se modlím, aby se další firmy nevydaly podobným směrem a nevykašlaly se na pokrok, který tak krásně prezentuje kupříkladu Borderlands. Ale to už vám v recenzi vysvětlí Vojta Bednář sám. A čtěte rychle, vážení, což platí i pro všechny ostatní články v tomto čísle. Nezapomněli jste doufám, že vám v polovině prosince hodláme nabídnout 13. číslo, a polovina prosince je tu, než řekneš švec. Osobně bych rád vypíchnul ještě recenzi konzolové verze Assassin’s Creed II, která si vysloužila nečekanou desítku a může vám posloužit jako preview toho, co lze čekat od PC verze, až vyjde počátkem příštího roku. A tímto oslím mostem se dostávám k další důležité věci. Lednové číslo Levelu bude jubilejní, protože právě k jeho vydání se váže výročí 15 let Levelu. Správně, už jsou z nás puberťáci! Samozřejmě pro vás něco chystáme, ale zatím si to necháme pro sebe. Žijte blaze a zdarec těsně před Vánocemi u třináctého čísla!

Petr Poláček
šéfredaktor