Menu
16 17 Červen 1996 18
Články Editorial

Level 17

Editorial

  • Úvodník
  • 3

Novinky

  • PC Sekce
  • 6
  • Amiga
  • 49
  • Konzole
  • 53

Recenze

  • Normality - 100
  • 10
  • Duke Nukem 3D - 100
  • 12
  • Total Mania - 75
  • 14
  • AH-64 Longbow - 100
  • 16
  • Conquest of the New World - 75
  • 20
  • Kingdom O'Magic - 75
  • 22
  • World Rallye Fever - 75
  • 24
  • Gearheads - 100
  • 26
  • Strife - 100
  • 28
  • The Settlers 2 - Veni, Vidi, Vici - 100
  • 30
  • Earthworm Jim 2 - 100
  • 32
  • Lemmings Paintball - 75
  • 33
  • Warcraft 2: Beyond the Dark Portal - 75
  • 34
  • Defcon 5 - 25
  • 35
  • S.T.O.R.M. - 50
  • 36
  • Cyberia II - Resurrection - 50
  • 37
  • Chaos Overlords - 75
  • 38
  • Super Stardust 96 - 75
  • 39
  • Indiana Jones and His Desktop Adventures - 25
  • 40
  • Zloděj - 75
  • 45
  • Tyrian - 75
  • 46
  • Fire Fight - 75
  • 47
  • Chronicles of the Sword - 25
  • 48
  • Primal Rage - 100
  • 50
  • Sensible World of Soccer 95-96 - 100
  • 52
  • Alien Trilogy - 100
  • 54
  • Johnny Bazookatone - 75
  • 58
  • Jupiter Strike - 25
  • 59
  • Zero Divide - 50
  • 60
  • Doom - 50
  • 61
  • Fight for Life - 25
  • 62
  • Hockey - 75
  • 63
  • Total NBA 96 - 100
  • 64
  • Doom - 100
  • 65

Plakát

  • Plakát Ikarie + Level
  • 42

Retro

  • Magic Carpet - 100
  • 56
  • Prince of Persia
  • 70
  • Rok 1991
  • 71

Rozhovor

  • Normality
  • 66

Návod

  • Chronicles of the Sword
  • 68
  • Cyber Corral 6
  • 77

Soutěž

  • Soutěž
  • 72

Cheaty

  • Cheaty
  • 73

Kultura

  • Vražedná nevinnost, Zmrazení, Pronásledovatelé II
  • 74
  • The KLF
  • 75

Téma

  • Redakce Levelu
  • 76

Hardware

  • Zvukové karty SoundBlaster
  • 78

Dopisy

  • Dopisy
  • 80

Komiks

  • Dum-Dum Dušan 3
  • 82

Starší čísla je možné objednat u firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese send@send.cz

Vážení čtenáři.
Svět kráčí stále rychleji a my můžeme jenom doufat, že kupředu. Všechno okolo nás se vyvíjí a mění. Vzpomeňme například na dobu před nějakými dvěma, třemi lety. Kde tehdy byla výpočetní technika? A co Internet, hit dneška? Slyšeli jste o něm tenkrát něco? Zvláštní, že se nám z toho všeho pokroku ještě nerozskočila hlava. Můžeme, nebo ještě lépe, chceme dnes vůbec předpovídat, co nás v budoucnu čeká? Není lepší se s tím vším smířit a brát to tak, jak to je? Když už nic jiného, jednodušší to je určitě. Vyvíjí se nejenom celý svět, ale i Váš Level. Za půldruhého roku jeho existence se změnila spousta věcí. Hned první velkou změnou byla změna vydavatele a DTP studia od čtvrtého čísla loňského roku. Další větší změna nastala až v desátém čísle, kde jsme nahradili číselné hodnocení hodnocením slovním. Po novém roce došlo od prvního čísla ke změně zásadní, a to k výměně šéfredaktora. Hned třetí číslo druhého ročníku bylo dalším mezníkem v historii Levelu. Vydavatelství Vogel Publishing vzalo Časopis pod ochranu svých křídel. No, a jaká je přítomnost? Jaké je šesté číslo, které právě držíte v ruce? V první řadě jsme pozměnili systém hodnocení. Po dlouhém uvažování jsme došli k závěru, že pětibodová stupnice nestačí. Super her bylo jako máku a razítko super se tak úplně znehodnotilo. Jelikož a!e občas vznikají i naprosto výjimečné hry (jednou z nich možná bude připravovaný druhý díl Arény), museli jsme zavést stupeň, kterým budeme tyto hry nějak odlišovat. Nové hodnocení má tedy sedm stupňů. Ty nejhorší hry budeme i nadále označovat slovem propadák. Nic jiného si ani nezaslouží. Všechny hry, které mají alespoň jeden nepatrný klad, budeme označovat slovem špatná. Hodnocení nic moc budou dostávat hry, které se přece jen dají ještě hrát. Význam označení průměr asi není třeba vysvětlovat. Slovo dobrá si asi zaslouží většina dnešních her, které jsou vcelku hratelné a ve kterých nejsou chyby. Označení slovem super budou dostávat jen hry s velkou hratelností a výborným zpracováním. A konečně -nářez bude označovat naprosto výjimečné hry, které vznikají v průměru tak jednou za čtvrt roku. Jsme si však zároveň vědomi toho, že se v tolika razítkách také nemusíte orientovat. Proto jsme zvolili určitý kompromis. Kromě slovního označení je v okraji razítka jeho číselný ekvivalent. U označení propadák je 1/7, u označení špatná 2/7, nic moc 3/7, průměr 4/7, dobrá 5/7, super 6/7 a u nářezu je 7/7. Druhou zásadní změnou je rozdělení časopisu na jednotlivé sekce – PC, Amiga a Konzole. Do budoucna pak počítáme s dalším rozdělením konzolí. Jednotlivé sekce jsou od sebe navzájem odděleny. Na začátku každé z nich jsou veškeré herní novinky a zajímavosti, plus žebříček nejprodávanějších her. Třetí a pro dnešek poslední změnou je výměna šéfredaktora. Předchozí Šéfredaktor Petr BuliT se stává redaktorem a na redakční radě byl zvolen šéfredaktor nový. Doufejme, že už je to naposled.
Určitě se už ale všichni těšíte na mnohem zajímavější a hlavně zábavnější Čtení než nějaký úvodník. Nebudu Vás tedy dále zdržovat. Mějte se hezky a ať jste s Levelem spokojeni.

Jan Herodes
šéfredaktor