- Level Archív
- >
- Ročník 2005
- >
- Číslo 125
Level 125
- Cover
- Cover
- 1
- Inzerce
- Inzerce
- 2
- Úvodník
- Editorial
- 3
- Obsah
- Obsah
- 4
- Enemy in sight
- Novinky
- 6
- Spellforce: Blend of Perfection
- Novinky
- 8
- Herní příběhy na www.level.cz
- Novinky
- 8
- Anglie: zákaz reklamy na násilné hry
- Novinky
- 8
- Inzerce
- Inzerce
- 9
- Toca Race Driver 3
- Novinky
- 10
- Black and White 2
- Novinky
- 11
- Tomb Raider: Legend
- Novinky
- 12
- The Sims 2: Nightlife
- Novinky
- 13
- Total Overdose
- Novinky
- 14
- Vzkříšení Prey na e3 2005
- Novinky
- 14
- Úlet měsíce
- Novinky
- 14
- Inzerce
- Inzerce
- 15
- Juiced
- Novinky
- 16
- Fable: the Lost chapters
- Novinky
- 17
- Tactica online
- Novinky
- 18
- Novinky ze světa Star wars Galaxies
- Novinky
- 18
- Jak se hraje v Sůdánu a Egyptě
- Guláš
- 19
- Game Developers COnference 2005
- Reportáž
- 20
- Hardcore včera dnes a zítra
- Téma
- 22
- Inzerce
- Inzerce
- 34
- Fahrnheit
- Preview
- 36
- Inzerce
- Inzerce
- 39
- Boiling point: road to hell
- Preview
- 40
- Dreamfall: the longest journey
- Preview
- 42
- Ian Davis a Mad doc Software
- Rozhovor
- 44
- Inzerce
- Inzerce
- 47
- Empire Earth 2 - 70
- Recenze
- 48
- SWAT 4 - 80
- Recenze
- 52
- Inzerce
- Inzerce
- 55
- Splinter Cell: Chaos Theory - 90
- Recenze
- 56
- Inzerce
- Inzerce
- 59
- Doom 3: Ressurrection of evil - 90
- Recenze
- 60
- Act of war: Direct action - 80
- Recenze
- 62
- Inzerce
- Inzerce
- 65
- Driv3r - 30
- Recenze
- 66
- Lego Star Wars: The video game - 70
- Recenze
- 68
- Brothers in arms - 80
- Recenze
- 70
- Inzerce
- Inzerce
- 73
- Cossacks 2: Napoleonic wars - 70
- Recenze
- 74
- Daemonica - 60
- Recenze
- 76
- Sudeki - 70
- Recenze
- 78
- Silent Hunter 3 - 80
- Recenze
- 80
- Gotcha! - 40
- Recenze
- 82
- Recenze
- Recenze
- 83
- Project Snowblind - 70
- Recenze
- 84
- Uru: Ages Beoynd myst - 60
- Budgety
- 85
- Toca Race Driver - 80
- Budgety
- 85
- Aurora Watching - 50
- Recenze
- 86
- Colin Mcrae Rally 3 - 70
- Budgety
- 87
- Breed - 30
- Budgety
- 87
- Prodloužená Wolfenstein: Enemy Territory
- Extra
- 88
- Progaming 04/05
- Extra
- 89
- Splinter Cell
- Extra
- 92
- Útěk
- Novinky
- 94
- Off studio
- Novinky
- 94
- Game Developers session 2005
- Reportáž
- 95
- Actraiser (Java) - 70
- Recenze
- 96
- Ghost force (Java) - 90
- Recenze
- 96
- Glimmerati (Java) - 80
- Recenze
- 96
- Inzerce
- Inzerce
- 97
- LG 15LW1R
- Hardware
- 98
- Logitech MX518 Gaming-Grade
- Hardware
- 98
- Sapphire X800XL Ultimate
- Hardware
- 98
- Lexar Jump Drive 256MB
- Hardware
- 99
- Zyxel P-334WT
- Hardware
- 99
- Creative Zen Micro Photo
- Hardware
- 99
- Nintendo DS
- Hardware
- 100
- Inzerce
- Inzerce
- 103
- Technologie budoucnosti
- Hardware
- 104
- Level sestavy
- Hardware
- 107
- Dilema třetího rozměru
- Hardware
- 108
- Softíky
- Software
- 110
- Inzerce
- Inzerce
- 111
- Edge v česku
- Hardware
- 112
- Mobilní viry
- Hardware
- 113
- Collateral - 80
- Kultura
- 114
- Úžasňákovi - 60
- Kultura
- 115
- Slečna Dršňák 2: Ještě drsnější - 10
- Kultura
- 115
- Pád třetí říše - 70
- Kultura
- 116
- THORGAL 10: ZEMĚ QAA - 70
- Kultura
- 117
- SANDMAN: KRAJINA SNŮ - 80
- Kultura
- 117
- Dopisy
- Dopisy
- 118
- Obsah cd a dvd
- Obsah
- 122
- X-Wing
- Retro
- 126
- Inzerce
- Inzerce
- 128
- Vždyť víš, časy se mění
- Komentář
- 129
- Next level
- Inzerce
- 130
- Inzerce
- Inzerce
- 131
Editorial
- Úvodník
- Ondřej Průša
- 3
Novinky
- Enemy in sight
- Martin Bach
- 6
- Spellforce: Blend of Perfection
- Pavel Prouza
- 8
- Herní příběhy na www.level.cz
- 8
- Anglie: zákaz reklamy na násilné hry
- 8
- Toca Race Driver 3
- Pavel Prouza
- 10
- Black and White 2
- 11
- Tomb Raider: Legend
- Martin Bach
- 12
- The Sims 2: Nightlife
- Martin Bach
- 13
- Úlet měsíce
- 14
- Vzkříšení Prey na e3 2005
- 14
- Total Overdose
- 14
- Juiced
- Jan Horčík
- 16
- Fable: the Lost chapters
- Jan Horčík
- 17
- Tactica online
- Pavel Dobrovský
- 18
- Novinky ze světa Star wars Galaxies
- 18
- Útěk
- 94
- Off studio
- 94
Guláš
- Jak se hraje v Sůdánu a Egyptě
- Pavel Dobrovský
- 19
Reportáž
- Game Developers COnference 2005
- Lukáš Codr
- 20
- Game Developers session 2005
- 95
Téma
- Hardcore včera dnes a zítra
- Petr Bulíř
- 22
Preview
- Fahrnheit
- Derek dela Fuente
- 36
- Boiling point: road to hell
- 40
- Dreamfall: the longest journey
- 42
Rozhovor
- Ian Davis a Mad doc Software
- Jan Horčík
- 44
Recenze
- Empire Earth 2 - 70
- Tomáš Krajča
- 48
- SWAT 4 - 80
- 52
- Splinter Cell: Chaos Theory - 90
- Ondřej Malý
- 56
- Doom 3: Ressurrection of evil - 90
- Pavel Prouza
- 60
- Act of war: Direct action - 80
- Tomáš Krajča
- 62
- Driv3r - 30
- Lukáš Grygar
- 66
- Lego Star Wars: The video game - 70
- Katka Opočenská
- 68
- Brothers in arms - 80
- Pavel Prouza
- 70
- Cossacks 2: Napoleonic wars - 70
- Ondřej Malý
- 74
- Daemonica - 60
- Petr Ticháček
- 76
- Sudeki - 70
- Otakar Schon
- 78
- Silent Hunter 3 - 80
- Michal Rybka
- 80
- Gotcha! - 40
- Lukáš Codr
- 82
- Recenze
- 83
- Project Snowblind - 70
- Radek Friedrich
- 84
- Aurora Watching - 50
- Katka Opočenská
- 86
- Glimmerati (Java) - 80
- 96
- Ghost force (Java) - 90
- 96
- Actraiser (Java) - 70
- 96
Budgety
- Uru: Ages Beoynd myst - 60
- 85
- Toca Race Driver - 80
- 85
- Colin Mcrae Rally 3 - 70
- 87
- Breed - 30
- 87
Extra
- Prodloužená Wolfenstein: Enemy Territory
- Ondřej Malý
- 88
- Progaming 04/05
- 89
- Splinter Cell
- Pavel Prouza
- 92
Hardware
- Sapphire X800XL Ultimate
- 98
- Logitech MX518 Gaming-Grade
- 98
- LG 15LW1R
- 98
- Zyxel P-334WT
- 99
- Lexar Jump Drive 256MB
- 99
- Creative Zen Micro Photo
- 99
- Nintendo DS
- Martin Bach
- 100
- Technologie budoucnosti
- Jan Horčík
- 104
- Level sestavy
- 107
- Dilema třetího rozměru
- 108
- Edge v česku
- Ondřej Grym
- 112
- Mobilní viry
- Ondřej Grym
- 113
Software
- Softíky
- 110
Kultura
- Collateral - 80
- Jakub Lederer
- 114
- Úžasňákovi - 60
- Jakub Lederer
- 115
- Slečna Dršňák 2: Ještě drsnější - 10
- Jakub Lederer
- 115
- Pád třetí říše - 70
- Jiří Růžička
- 116
- THORGAL 10: ZEMĚ QAA - 70
- Jiří Růžička
- 117
- SANDMAN: KRAJINA SNŮ - 80
- Jiří Růžička
- 117
Dopisy
- Dopisy
- Michal Rybka
- 118
Retro
- X-Wing
- Pavel Dobrovský
- 126
Komentář
- Vždyť víš, časy se mění
- Lukáš Grygar
- 129
Starší čísla je možné objednatu firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese send@send.cz
Stále odolávám!
Všechny, kteří mi v uplynulých týdnech přáli hodně vytrvalosti, musím ubezpečit, že mě jako posledního z redakce ve světě World of Wacraft stále nenajdou. Proč? Hraje to přece každý. Celosvětově se už prodalo přes 1,5 milionu (jen si spočítejte ty měsíční poplatky pro Blizzard). Dokonce i u nás v Česku se nestíhají plnit sklady, což je na onlinovku s očekávaným prodejem do pěti set kousků něco nevídaného. Pravda je ale taková, že se bojím. Další věc, do které bych spadnul po hlavě, přestal vnímat čas, roční období (takže pro všechny pořádné hráče – je jaro 2005), pracovní a školní povinnosti i pocity hladu. Na druhou stranu, takováto hra je v podstatě léčebná kúra: člověk si procvičí prsty, zvýší si adrenalin, dobije sebevědomí, zkoncentruje se, vykašle se na nepodstatné věci, zhubne a vyzkouší všechny dostupné energy nápoje. Je to také zkouška pravých citů hráčových nejbližších: ječící mámy a vyhrožující tátové se ukazují v pravém světle, citově vydírající přítelkyně buď utíkají, nebo posílené a zocelené zůstávají (a my hráči víme, že si jich za to vážíme – tedy pokud nehrají stejnou hru ve vedlejší místnosti a právě nás nezabily, což se stává stále častěji.
Dnes se ale raději posadím k redakčnímu PS2 a pustím si originální oddechovku Katamari Damacy. Neznáte? Titul s naprosto geniálně úchylnou hudbou a konceptem. Na lepkavou kouli postupně nabalujete věci ze svého okolí. Začínáte se špendlíky a končíte s koulí o průměru někde kolem jednoho kilometru vytrháváním ostrovů a nabalování mraků. Průjezd městem s koulí o velikosti kolem třiceti metrů fakt stojí za to :-). Nehodlám se tu pouštět do diskusí nad budoucností PC her proti konzolím, každé má své pro a proti, jiný styl her – a koneckonců konzolisté nám závidí třeba právě ten World of Wacraft.
Dobrou zprávou je i to, že povánoční sucho konečně skončilo, a tak ani tento měsíc žádného čtenáře nezklameme. Jen otočte list a podívejte se ty pecky v obsahu…
Tak hrajte, bděte a Level čtěte mí drazí. Myslím to upřímně.
Ondřej Průša
šéfredaktor