Menu

Level 125

Editorial

  • Úvodník
  • 3

Novinky

  • Enemy in Sight
  • 6
  • Spellforce: Blend of Perfection
  • 8
  • Herní příběhy na www.level.cz
  • 8
  • Anglie: zákaz reklamy na násilné hry
  • 8
  • Toca Race Driver 3
  • 10
  • Black and White 2
  • 11
  • Tomb Raider: Legend
  • 12
  • The Sims 2: Nightlife
  • 13
  • Úlet měsíce
  • 14
  • Vzkříšení Prey na e3 2005
  • 14
  • Total Overdose
  • 14
  • Juiced
  • 16
  • Fable: The Lost chapters
  • 17
  • Tactica Online
  • 18
  • Novinky ze světa Star wars Galaxies
  • 18
  • Útěk
  • 94
  • Off studio
  • 94

Guláš

  • Jak se hraje v Sůdánu a Egyptě
  • 19

Reportáž

  • Game Developers Conference 2005
  • 20
  • Game Developers session 2005
  • 95

Téma

  • Hardcore včera dnes a zítra
  • 22

Preview

  • Fahrenheit
  • 36
  • Boiling Point: Road to Hell
  • 40
  • Dreamfall: The Longest Journey
  • 42

Rozhovor

  • Ian Davis a Mad doc Software
  • 44

Recenze

  • Empire Earth 2 - 70
  • 48
  • SWAT 4 - 80
  • 52
  • Splinter Cell: Chaos Theory - 90
  • 56
  • Doom 3: Ressurrection of Evil - 90
  • 60
  • Act of war: Direct Action - 80
  • 62
  • Driv3r - 30
  • 66
  • Lego Star Wars: The Video Game - 70
  • 68
  • Brothers in Arms - 80
  • 70
  • Cossacks 2: Napoleonic wars - 70
  • 74
  • Daemonica - 60
  • 76
  • Sudeki - 70
  • 78
  • Silent Hunter 3 - 80
  • 80
  • Gotcha! - 40
  • 82
  • Recenze
  • 83
  • Project Snowblind - 70
  • 84
  • Aurora Watching - 50
  • 86
  • Glimmerati (Java) - 80
  • 96
  • Ghost Force (Java) - 90
  • 96
  • Actraiser (Java) - 70
  • 96

Budgety

  • Uru: Ages Beoynd myst - 60
  • 85
  • Toca Race Driver - 80
  • 85
  • Colin Mcrae Rally 3 - 70
  • 87
  • Breed - 30
  • 87

Extra

  • Prodloužená: Wolfenstein: Enemy Territory
  • 88
  • Progaming 04/05
  • 89
  • Splinter Cell
  • 92

Hardware

  • Sapphire X800XL Ultimate
  • 98
  • Logitech MX518 Gaming-Grade
  • 98
  • LG 15LW1R
  • 98
  • Zyxel P-334WT
  • 99
  • Lexar Jump Drive 256MB
  • 99
  • Creative Zen Micro Photo
  • 99
  • Nintendo DS
  • 100
  • Technologie budoucnosti
  • 104
  • Level sestavy
  • 107
  • Dilema třetího rozměru
  • 108
  • Edge v česku
  • 112
  • Mobilní viry
  • 113

Software

  • Softíky
  • 110

Kultura

  • Collateral - 80
  • 114
  • Úžasňákovi - 60
  • 115
  • Slečna Dršňák 2: Ještě drsnější - 10
  • 115
  • Pád třetí říše - 70
  • 116
  • Thorgal 10: Země QAA - 70
  • 117
  • Sandman: Krajina snů - 80
  • 117

Dopisy

  • Dopisy
  • 118

Retro

  • X-Wing
  • 126

Komentář

  • Vždyť víš, časy se mění
  • 129

Starší čísla je možné objednatu firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese send@send.cz

Stále odolávám!

Všechny, kteří mi v uplynulých týdnech přáli hodně vytrvalosti, musím ubezpečit, že mě jako posledního z redakce ve světě World of Wacraft stále nenajdou. Proč? Hraje to přece každý. Celosvětově se už prodalo přes 1,5 milionu (jen si spočítejte ty měsíční poplatky pro Blizzard). Dokonce i u nás v Česku se nestíhají plnit sklady, což je na onlinovku s očekávaným prodejem do pěti set kousků něco nevídaného. Pravda je ale taková, že se bojím. Další věc, do které bych spadnul po hlavě, přestal vnímat čas, roční období (takže pro všechny pořádné hráče – je jaro 2005), pracovní a školní povinnosti i pocity hladu. Na druhou stranu, takováto hra je v podstatě léčebná kúra: člověk si procvičí prsty, zvýší si adrenalin, dobije sebevědomí, zkoncentruje se, vykašle se na nepodstatné věci, zhubne a vyzkouší všechny dostupné energy nápoje. Je to také zkouška pravých citů hráčových nejbližších: ječící mámy a vyhrožující tátové se ukazují v pravém světle, citově vydírající přítelkyně buď utíkají, nebo posílené a zocelené zůstávají (a my hráči víme, že si jich za to vážíme – tedy pokud nehrají stejnou hru ve vedlejší místnosti a právě nás nezabily, což se stává stále častěji.

Dnes se ale raději posadím k redakčnímu PS2 a pustím si originální oddechovku Katamari Damacy. Neznáte? Titul s naprosto geniálně úchylnou hudbou a konceptem. Na lepkavou kouli postupně nabalujete věci ze svého okolí. Začínáte se špendlíky a končíte s koulí o průměru někde kolem jednoho kilometru vytrháváním ostrovů a nabalování mraků. Průjezd městem s koulí o velikosti kolem třiceti metrů fakt stojí za to :-). Nehodlám se tu pouštět do diskusí nad budoucností PC her proti konzolím, každé má své pro a proti, jiný styl her – a koneckonců konzolisté nám závidí třeba právě ten World of Wacraft.

Dobrou zprávou je i to, že povánoční sucho konečně skončilo, a tak ani tento měsíc žádného čtenáře nezklameme. Jen otočte list a podívejte se ty pecky v obsahu…

Tak hrajte, bděte a Level čtěte mí drazí. Myslím to upřímně.

Ondřej Průša
šéfredaktor