Menu
9 10 Listopad 1995 11
Články Editorial

Level 10

  • Co je na CD v tomto čísle
  • 5

Editorial

  • Úvodník
  • 4

Rozhovor

  • Roman Šmucler
  • 6

Novinky

  • Novinky
  • 8

Recenze

  • Magic Carpet 2 - 100
  • 10
  • Command & Conquer - 100
  • 12
  • Crusader No Remorse - 100
  • 14
  • The Need for Speed - 100
  • 16
  • Space Hulk – Vengeance of blood angels - 100
  • 18
  • Heroes of Might and Magic - 100
  • 20
  • Warlords II Deluxe - 75
  • 21
  • Battle Beast - 75
  • 22
  • Caesar II - 75
  • 23
  • NHL Hockey ´96 - 100
  • 24
  • Ultimate Football ´95 - 75
  • 25
  • Fade to Black - 50
  • 26
  • Qwirks - 100
  • 28
  • Primal rage - 75
  • 41
  • Megamaze - 75
  • 42
  • Gulp - 75
  • 44
  • Bladeforce - 100
  • 45
  • Lemmings - 100
  • 48
  • Checkered Flag - 75
  • 48
  • NHL 96 – Sega - 75
  • 50
  • Kirby´s Dream Course - 50
  • 51
  • Ultra Vortek - 100
  • 52

Plakát

  • Crusader: No Remorse
  • 30
  • Plakát
  • 39

Příloha

  • Command & Conquer
  • 31

Návod

  • Phantasmagoria
  • 53
  • Space Quest
  • 54
  • Mise Quadam
  • 56

Redakce

  • PC Engine v novém
  • 57

Síťové hry

  • Terminal Velocity
  • 58

Cheaty

  • Cheaty
  • 59

Retro

  • Turrican 2 - 100
  • 60
  • 1984
  • 61

Hardware

  • Základní deska
  • 62

Dopisy

  • Dopisy
  • 64

Software

  • DOS Navigator II
  • 66

Starší čísla je možné objednat u firmy Send na telefonech 225985225 nebo 777333370, nebo e-mailem na adrese send@send.cz

Nastává vánoční čas a rok se nám pomalu chýlí ke konci. Stejně jako vloni, i na letošní Vánoce si počkala spousta firem s vydáním těch nejlepších her. Čím méně her vychází v létě, tím více jich vychází o Vánocích. Ať se nám to líbí, nebo ne, obchodní hledisko je pro prodejce her prostě nejdůležitější.

Není tedy divu, že kvůli velkému množství her, které tento měsíc vyšlo a díky tornu, že LEVEL není nafukovací (zatím), se nám několik her do čísla prostě nevešlo. Nemusíte se ale bát, že by v čísle, které držíte v rukou, nebyla spousta zajímavých recenzí na ještě zajímavější hry. Asi vůbec nejzajímavější hrou, která vychází v tomto měsíci, je dílko českého tvůrce s krát-kým, ale výstižným názvem „A“. Všichni, kteří již měli možnost hru „A“ vidět, nevycházejí z údivu, co jsou schopny JEDNY, zdůrazňuji JEDNY české ručičky udělat. „A“ je nejdokonalejší hra, jakou jsme dosud měli možnost vidět. Přes všechny klady má však „A“ jednu velkou chybu: díky naprosto věrné simulaci života je neuvěřitelně nebezpečná. V čísle rovněž najdete rozhovor s panem Žlučinkou, který je programátorem této skvělé hry.

Prosincové číslo LEVELu nabízí samozřejmě ještě daleko více, ale to poznáte sami až při jeho čtení. Redakce PC Enginu se prostřednictvím nás omlouvá, ale nepodařilo se jí stihnout termín pro zařazení PCE na CD LEVEL 12. V příštím roce bohužel PC Engine již nebude vycházet jako příloha našeho časopisu. Tento disketový magazín se stává od 1.ledna dvouměsíčníkem, což neodpovídá požadavkům na přílohu LEVELu.

Vyjde-li všechno přesně tak, jak doufáme, uvidíme se 11.-13. prosince na PC Salonu v Praze. Budeme se těšit na vaši návštěvu. A když ne, tak sbohem navždy a dík za všechny ryby.

Jan Tománek šéfredaktor