Menu
295 296 Červen 2019 297
Články Editorial

Level 296

Editorial

  • O inspiraci
  • 3

Radar

  • Herní ozvěny
  • 8
  • Kdo vyhrál E3 2019
  • 10
  • Watch Dogs: Legion
  • 12
  • Cyberpunk 2077
  • 14
  • Deathloop
  • 15
  • Elden Ring
  • 16
  • Gods a Monsters
  • 17
  • Star Wars Jedi: Fallen Order
  • 18
  • Empire of Sin
  • 19
  • Baldur‘s Gate III
  • 20
  • Jízdní řád
  • 21

Reaktor

  • Jáma pekel: Polapen ve virtuální realitě?
  • 22
  • Wolfův revír: Rozebírám, rozebíráš, rozebíráme
  • 25
  • Továrna na sny: Cesta ztraceného hrdiny #1
  • 26
  • Za pět minut dvanáct: Další stádia Stadie
  • 27

Rozhovor

  • Hilmar Pétursson: Viking z vesmíru
  • 28

Focus

  • Prokletí a úspěch hyper‑casual her
  • 36

Téma

  • Co se skrývá za herním designem
  • 42
  • Odvážnému štěstí přeje
  • 60
  • Žádný čas, žádné peníze? žádný problém!
  • 64
  • Jak vytvořit úspěšnou E‑sport hru
  • 84
  • Znáte slovenské hry roku 2018?
  • 88

Recenze

  • Outer Wilds - 5/5
  • 46
  • Judgment - 5/5
  • 48
  • Draugen - 3/5
  • 50
  • Heaven‘s Vault - 3/5
  • 52
  • Blood a Truth - 4/5
  • 54
  • Surviving Mars: Green Planet - 4/5
  • 56
  • Conan Unconquered - 2/5
  • 58

Deskovky

  • Narcos: Desková hra
  • 68
  • Root
  • 69

Fenomén

  • 35 let Tetrisu
  • 70
  • Zlatá éra Tycoonů
  • 74

Byznys

  • Budoucnost herních odborů
  • 80

Dílna

  • Bez inovací to nejde
  • 92
  • Profil: Frédéric Oughdentz a Shiro Games
  • 96
  • Příběh vývoje: Diskusní fórum jako komunitní nástroj
  • 98

Retro

  • Making of: Shadow Man
  • 100
  • Rybkova nora: Home‑made stroje
  • 104
  • Retronaut: Unreal Tournament
  • 106
  • Snílci: Eugene Jarvis
  • 108
  • Osobní legendy: Michal Berlinger
  • 110
  • Retrosága: S.T.A.L.K.E.R.
  • 112
  • Tenkrát poprvé: Rockeři ve hře
  • 116

Tech

  • Novinky
  • 118
  • Computex 2019
  • 120
  • Lesk a bída ovladačů
  • 124
  • Národní domácí počítače
  • 130

Kultura

  • Kulturní dotazník
  • 132
  • Jukebox
  • 133

Outro

  • Judgment
  • 134

O INSPIRACI

Ať už se podíváte do novin, na zpravodajské weby nebo, nedej bože, na sociální sítě, zjistíte, že pozitivní uvažování se dnes už moc nenosí. Zprávy o neúspěších, chybách a průšvizích střídají urážky všech reálně i domněle zodpovědných a člověk snadno propadne pocitu, že svět se řítí do záhuby. Inspirativní příběhy ale pořád existují. A není jich málo. I v Levelu často píšeme o problémech herní branže a na rovinu vám říkáme, co se nám na současných trendech herního světa nelíbí. Ale věříme, že ty pozitivní příběhy pořád převažují. Toto číslo je toho důkazem.

A ne, nemáme nyní na mysli novinky z výstavy E3 2019, ačkoliv i zde by se našly tituly, které náš pohled do budoucna naplňují očekáváním. Mluvíme o inspirativních historkách, kterými je toto číslo doslova nacpané. Ať už nalistujete stránky s rozhovorem s Hilmarem Peturssonem (EVE Online), článkem o Poetic Studiu v Dílně, retroságou o vývoji série S.T.A.L.K.E.R. nebo tématem o tvůrčím přístupu Alexise Kennedyho (Sunless Sea či Cultist Simulator), odnesete si neodvratný pocit, že možné je zkrátka všechno. Pokud si dokážete jít vlastní cestou, nebojíte se dělat chyby a umíte se z nich poučit, je herní průmysl skvělou příležitostí, jak se prosadit. A třeba předat další kousek inspirace ostatním.