- Level Archív
- >
- Ročník 2019
- >
- Číslo 296
Level 296
- O inspiraci
- Editorial
- 3
- Herní ozvěny
- Radar
- 8
- Kdo vyhrál E3 2019
- Radar
- 10
- Watch Dogs: Legion
- Radar
- 12
- Cyberpunk 2077
- Radar
- 14
- Deathloop
- Radar
- 15
- Elden Ring
- Radar
- 16
- Gods a Monsters
- Radar
- 17
- Star Wars Jedi: Fallen Order
- Radar
- 18
- Empire of Sin
- Radar
- 19
- Baldur‘s Gate III
- Radar
- 20
- Jízdní řád
- Radar
- 21
- Jáma pekel: Polapen ve virtuální realitě?
- Reaktor
- 22
- Wolfův revír: Rozebírám, rozebíráš, rozebíráme
- Reaktor
- 25
- Továrna na sny: Cesta ztraceného hrdiny #1
- Reaktor
- 26
- Za pět minut dvanáct: Další stádia Stadie
- Reaktor
- 27
- Hilmar Pétursson: Viking z vesmíru
- Rozhovor
- 28
- Prokletí a úspěch hyper‑casual her
- Focus
- 36
- Co se skrývá za herním designem
- Téma
- 42
- Outer Wilds - 5/5
- Recenze
- 46
- Judgment - 5/5
- Recenze
- 48
- Draugen - 3/5
- Recenze
- 50
- Heaven‘s Vault - 3/5
- Recenze
- 52
- Blood a Truth - 4/5
- Recenze
- 54
- Surviving Mars: Green Planet - 4/5
- Recenze
- 56
- Conan Unconquered - 2/5
- Recenze
- 58
- Odvážnému štěstí přeje
- Téma
- 60
- Žádný čas, žádné peníze? žádný problém!
- Téma
- 64
- Narcos: Desková hra
- Deskovky
- 68
- Root
- Deskovky
- 69
- 35 let Tetrisu
- Fenomén
- 70
- Zlatá éra Tycoonů
- Fenomén
- 74
- Budoucnost herních odborů
- Byznys
- 80
- Jak vytvořit úspěšnou E‑sport hru
- Téma
- 84
- Znáte slovenské hry roku 2018?
- Téma
- 88
- Bez inovací to nejde
- Dílna
- 92
- Profil: Frédéric Oughdentz a Shiro Games
- Dílna
- 96
- Příběh vývoje: Diskusní fórum jako komunitní nástroj
- Dílna
- 98
- Making of: Shadow Man
- Retro
- 100
- Rybkova nora: Home‑made stroje
- Retro
- 104
- Retronaut: Unreal Tournament
- Retro
- 106
- Snílci: Eugene Jarvis
- Retro
- 108
- Osobní legendy: Michal Berlinger
- Retro
- 110
- Retrosága: S.T.A.L.K.E.R.
- Retro
- 112
- Tenkrát poprvé: Rockeři ve hře
- Retro
- 116
- Novinky
- Tech
- 118
- Computex 2019
- Tech
- 120
- Lesk a bída ovladačů
- Tech
- 124
- Národní domácí počítače
- Tech
- 130
- Kulturní dotazník
- Kultura
- 132
- Jukebox
- Kultura
- 133
- Judgment
- Outro
- 134
Editorial
- O inspiraci
- Redakce
- 3
Radar
- Herní ozvěny
- Petr Poláček
- 8
- Kdo vyhrál E3 2019
- Petr Poláček
- 10
- Watch Dogs: Legion
- Jan Slavík
- 12
- Cyberpunk 2077
- Petr Poláček
- 14
- Deathloop
- Jan Slavík
- 15
- Elden Ring
- Jan Slavík
- 16
- Gods a Monsters
- Jan Slavík
- 17
- Star Wars Jedi: Fallen Order
- Jan Slavík
- 18
- Empire of Sin
- Pavel Skoták
- 19
- Baldur‘s Gate III
- Jan Slavík
- 20
- Jízdní řád
- Redakce
- 21
Reaktor
- Jáma pekel: Polapen ve virtuální realitě?
- Dan Vávra
- 22
- Wolfův revír: Rozebírám, rozebíráš, rozebíráme
- Michal Rybka
- 25
- Továrna na sny: Cesta ztraceného hrdiny #1
- Vladimír Geršl
- 26
- Za pět minut dvanáct: Další stádia Stadie
- Lukáš Macura
- 27
Rozhovor
- Hilmar Pétursson: Viking z vesmíru
- Pavel Dobrovský
- 28
Focus
- Prokletí a úspěch hyper‑casual her
- Ondřej Švára
- 36
Téma
- Co se skrývá za herním designem
- Pavel Skoták
- 42
- Odvážnému štěstí přeje
- Ondřej Švára
- 60
- Žádný čas, žádné peníze? žádný problém!
- Jan Horčík
- 64
- Jak vytvořit úspěšnou E‑sport hru
- Pavel Skoták
- 84
- Znáte slovenské hry roku 2018?
- Redakce
- 88
Recenze
- Outer Wilds - 5/5
- Mars Vertigo
- 46
- Judgment - 5/5
- Aleš Smutný
- 48
- Draugen - 3/5
- Ondřej Švára
- 50
- Heaven‘s Vault - 3/5
- Pavel Skoták
- 52
- Blood a Truth - 4/5
- Jan Olejník
- 54
- Surviving Mars: Green Planet - 4/5
- Mikoláš Zuza
- 56
- Conan Unconquered - 2/5
- Pavel Skoták
- 58
Deskovky
- Narcos: Desková hra
- Patrik Hajda
- 68
- Root
- Patrik Hajda
- 69
Fenomén
- 35 let Tetrisu
- Jakub Kovář
- 70
- Zlatá éra Tycoonů
- Ondřej Koch
- 74
Byznys
- Budoucnost herních odborů
- Pavel Skoták
- 80
Dílna
- Bez inovací to nejde
- Jan Horčík
- 92
- Profil: Frédéric Oughdentz a Shiro Games
- Jan Horčík
- 96
- Příběh vývoje: Diskusní fórum jako komunitní nástroj
- Jan Horčík
- 98
Retro
- Making of: Shadow Man
- Pavel Dobrovský
- 100
- Rybkova nora: Home‑made stroje
- Michal Rybka
- 104
- Retronaut: Unreal Tournament
- Jan Olejník
- 106
- Snílci: Eugene Jarvis
- Pavel Dobrovský
- 108
- Osobní legendy: Michal Berlinger
- Michal Berlinger
- 110
- Retrosága: S.T.A.L.K.E.R.
- Jan Olejník
- 112
- Tenkrát poprvé: Rockeři ve hře
- Pavel Dobrovský
- 116
Tech
- Novinky
- Jiří Vašina
- 118
- Computex 2019
- Jiří Vašina
- 120
- Lesk a bída ovladačů
- Jiří Vašina
- 124
- Národní domácí počítače
- Michal Rybka
- 130
Kultura
- Kulturní dotazník
- Redakce
- 132
- Jukebox
- Lukáš Grygar
- 133
Outro
- Judgment
- Aleš Smutný
- 134
O INSPIRACI
Ať už se podíváte do novin, na zpravodajské weby nebo, nedej bože, na sociální sítě, zjistíte, že pozitivní uvažování se dnes už moc nenosí. Zprávy o neúspěších, chybách a průšvizích střídají urážky všech reálně i domněle zodpovědných a člověk snadno propadne pocitu, že svět se řítí do záhuby. Inspirativní příběhy ale pořád existují. A není jich málo. I v Levelu často píšeme o problémech herní branže a na rovinu vám říkáme, co se nám na současných trendech herního světa nelíbí. Ale věříme, že ty pozitivní příběhy pořád převažují. Toto číslo je toho důkazem.
A ne, nemáme nyní na mysli novinky z výstavy E3 2019, ačkoliv i zde by se našly tituly, které náš pohled do budoucna naplňují očekáváním. Mluvíme o inspirativních historkách, kterými je toto číslo doslova nacpané. Ať už nalistujete stránky s rozhovorem s Hilmarem Peturssonem (EVE Online), článkem o Poetic Studiu v Dílně, retroságou o vývoji série S.T.A.L.K.E.R. nebo tématem o tvůrčím přístupu Alexise Kennedyho (Sunless Sea či Cultist Simulator), odnesete si neodvratný pocit, že možné je zkrátka všechno. Pokud si dokážete jít vlastní cestou, nebojíte se dělat chyby a umíte se z nich poučit, je herní průmysl skvělou příležitostí, jak se prosadit. A třeba předat další kousek inspirace ostatním.